Електронний каталог
ціноутворення у маркетингу
Документи:
- Збірник тестів з курсу "Маркетингова цінова політика" [Текст] : для студентів спеціальності 7.050108 "Маркетинг" спеціалізацій 7.05010801 "Маркетинг на ринку товарів та послуг", 7.05010802 "Рекламний бізнес" / уклад.: І.І.Корольков, Л.Л.Данілова; Каф. маркетингу. – 315/01 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2001. – 30 с. – 3.00.
- Программа по курсу "Основы маркетинга" [Текст] / Сост.В.М.Тарасевич. – СПб. : Экономическая школа, 1994. – 40с. – (Экономическая школа). – 5.00.
- Ціноутворення в системі маркетингу (Текст) [Текст] : програма / авт. Л.Л. Данілова, І.В. Гамова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 134/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 11 с. – 12,00.
- Ціноутворення в системі маркетингу (Текст) [Текст] : робоча програма / авт. Л.Л. Данілова, І.В. Гамова; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 213/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 21 с. – 22,00.
- Афонін, А. Маркетинг [Текст] : Конспект лекцій / А. Афонін. – К. : МЗУУП, 1994. – 88с. – ISBN 5-86926-041-8 : 22500.00;3.00.
- Годін, А. М. Маркетинг [Текст] : Учебник / А. М. Годін. – 2005. – 96.00.
- Жегус, О. В. Теорія та практика ціноутворення в системі маркетингу [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Жегус, Л. О. Попова, Т. М. Парцирна. – Харків : ХДУХТ, 2013. – 249 с. – Бібліогр.: с. 241-249. – ISBN 978-966-405-300-3 : 8.15.
- Кларк, Г. Маркетинг сервиса,приносящего прибыль [Текст] = Marketing a service for profit / Г. Кларк ; пер.с англ. – Киев : Знання, 2006. – 302 с. – (Европейский маркетинг). – Библиогр.: с.289. – ISBN 966-346-182-9;9789663461823 : 43,00.
- Кучеренко, В. Д. Маркетингова товарна політика [Текст] : Підручник для студентів вищих навч.закладів,які навчаються за освітньо-професійною програмою бакалавра зі спеціальності "Маркетинг" / В. Д. Кучеренко, Н. Б. Ткаченко. – К. : КНТЕУ, 2005. – 184с. – ISBN 966-629-201-7 : 15.50; 21.00.
- Уткин, Э. А. Банковский маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для банковских школ и колледжей / Э. А. Уткин. – 2-е изд. – М. : ИНФРА-М, 1995. – 300с. – ISBN 5-86225 : 700 000.00;5.70;5,20.
- Уткин, Э. А. Банковский маркетинг [Текст] : Учеб.пособие для банковских школ и колледжей / Э. А. Уткин. – М. : ИНФРА-М, 1994. – 304с. – ISBN 5-86225-060-3 : 265000.00 ; 530000.00.
- Хруцкий, В. Е. Современный маркетинг:настольная книга по исследованию рынка [Текст] : Учеб.пособие по маркетингу для студ.вузов / В. Е. Хруцкий, И. В. Корнеева. – 2-е изд.,перераб.и доп. – М. : Финансы и статистика, 2002. – 528с. – ISBN 5-279-02118-0 : 48.00.
|