Електронний каталог
Класифікатори
С
сприйняття
Документи:
Соломко, Л. Р.
Соционика как инструмент адекватного восприятия человека человеком [Текст] / Л. Р. Соломко, А. В. Мисуно // Менеджмент и кадры: психология, управление, соционика и социология. – Київ, 2018. – № 1-2. – С. 20-28.
Стеценко, В. А.
Дослідження сприйняття маркетингових інструментів споживачами в харчовій промисловості [Текст] / В. А. Стеценко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 6. – С. 124-127.
Яценко, С. С.
Сучасна концепція ділової комунікації [Текст] / С. С. Яценко // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2017. – № 4. – С. 81-86.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'