Електронний каталог
територіальний маркетинг
Документи:
- Барабанов, А. Управление конкурентоспособностью региона: методический аспект [Текст] / А. Барабанов // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2012. – № 2. – С. 36-43.
- Васильева, О. Территориальный маркетинг - это маркетинг в интересах определенной территории [Текст] / О. Васильева // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 5. – С. 28-29.
- Голубкова, Е. Н. Маркетинг-территорий: стратегия развития малого бизнеса [Текст] / Е. Н. Голубкова, Р. Р. Сидорчук // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 69-82.
- Грошев, И. В. Инструменты формирования бренда территории [Текст] / И. В. Грошев, Е. В. Степанычева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 5 (85). – С. 54-64.
- Калиниченко, Л. Территориальный маркетинг - это раскрутка и популяризация, информирование и реклама, медиа-мероприятия и людская молва [Текст] / Л. Калиниченко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 5. – С. 30-31.
- Макаренко, М. В. Визначення головних чинників конкурентоспроможного розвитку регіону [Текст] / М. В. Макаренко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 5. – С. 6-9.
- Маланчук, Л. О. Маркетингові підходи в управлінні розвитком території [Текст] / Л. О. Маланчук, С. С. Синютич // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 20. – С. 121-124.
- Озарко, К. С. Інструменти територіального маркетингу у використанні ринкового потенціалу регіонів [Текст] / К. С. Озарко, Д. В. Тесля // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – № 7-8. – С. 112-121.
- Паршин, П. Б. Креатив в локусном брендинге: атрибуты и айдентика [Текст] / П. Б. Паршин // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2012. – № 4 (52). – С. 194-213.
- Рашковські, А. Територіальний маркетинг у процесі створення та зміцнення територіальної ідентичності [Текст] / А. Рашковські // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2014. – т. 13, № 2. – С. 193-204.
- Ромат, Е. Реклама в системе территориального маркетинга [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 5. – С. 9-19.
- Шевченко, А. В. Маркетинг територій - інструмент формування іміджу регіону [Текст] / А. В. Шевченко, І. В. Рубан // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 10. – С. 107-111.
|