Електронний каталог
Класифікатори
С
споживчі продукти
Документи:
Часто споживані нами харчові продукти виявляються умовно смачними й умовно корисними [Текст] // Зерно і хліб. – Київ : Академпрес, 2015. – № 3. – С. 98-100.
Веремеєнко, В.
Не вводити в оману споживача: наскільки новими є вимиги до маркування харчових продуктів? [Текст] / В. Веремеєнко // Управління якістю. – Київ, 2019. – № 10. – С. 20-27.
Капаруліна, І. М.
Сутність понять "економіка" та "економічна діяльність": цілісне уявлення про природу економіки [Текст] / І. М. Капаруліна // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 3. – С. 35-39.
Пироженко, Н.
Потребитель все более фокусируется на массовом продукте [Текст] / Н. Пироженко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 1. – С. 30-31.
Соснюк, О.
Системное видение как фактор успешности продуктовых маркетинговых исследований [Текст] / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2017. – № 4. – С. 19-23.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'