Електронний каталог
туристичний бренд
Документи:
- Карапетян, А. Социальные сети VS туристические компании как выжить в эпоху цифровых технологий [Текст] / А. Карапетян // Маркетинг и реклама. – Київ, 2015. – № 7-8. – С. 40-43.
- Костинець, В. В. Методичні засади оцінювання економічної ефективності туристичних брендів [Текст] / В. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2014. – № 3 (153). – С. 160-165.
- Табенська, О. І. Туристичний бренд Вінничини: реалії та перспективи [Текст] / О. І. Табенська // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2020. – № 1. – С. 25-30.
- Ткачук, Т. М. Експорт промоушн туристичного бренду України в умовах євроінтеграції [Текст] / Т. М. Ткачук // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 17. – С. 31-37.
|