Електронний каталог
Класифікатори
Р
рекламна компанія
Документи:
Как рассчитать ROI рекламных компаний в социальных сетях [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 9. – С. 34-37.
Как рассчитать ROI рекламных кампаний в социальных сетях [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 2-3. – С. 52-55.
Азарян, О. М.
Оцінка ефективності розробки стратегії розвитку та просування індустрії розваг і відпочинку [Текст] / О. М. Азарян, І. Ю. Мартинов // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – № 4 (60). – С. 27-33. – (Економічні науки).
Жемова, Ю.
Рекламна компания как эффективный инструмент продвижения бренда [Текст] / Ю. Жемова // Управление персоналом / Менеджер по персоналу. – Київ : ТОВ"МЕДІА -ПРО", 2020. – № 1. – С. 58-63.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'