Електронний каталог
Класифікатори
К
комплекс маркетингу
Документи:
Багорка, М. О.
Формування екологічно орієнтованого комплексу маркетингу в аграрному виробництві [Текст] / М. О. Багорка // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2017. – № 5. – С. 43-50.
Бугаєнко, С. А.
Удосконалення механізму формування комплексу маркетингу підприємств харчової промисловості [Текст] / С. А. Бугаєнко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 3. – С. 86-89.
Шевченко, А. В.
Роль маркетингоіої стратегії в діяльності вітчизняних підприємств [Текст] / А. В. Шевченко, О. Р. Віленський, Л. С. Пустовойт // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 11. – С. 69-74.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'