Електронний каталог
туристичне підприємство
Документи:
- Бабенко, О. В. Інтеграційні засади формування корпоративної соціальної відповідальності туристичних підприємств [Текст] / О. В. Бабенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 23. – С. 131-134.
- Босовська, М. В. Передумови інтеграційної взаємодії туристичних підприємств [Текст] / М. В. Босовська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 14. – С. 50-56.
- Босовська, М. В. Мультиатрибутивний підхід до оцінки результативності управління інтеграційними процесами туристичних підприємств [Текст] / М. В. Босовська, м. Г. Бойко, Н.І. иа ін. Ведмідь // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 2. – С. 31-35.
- Вишиванюк, М. М. Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємства в індустрії туризму [Текст] / М. М. Вишиванюк // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – № 11 (162). – С. 71-73.
- Волошенко, В. М. Особливості управління конкурентоспроможністю туристичної галузі в Україні [Текст] / В. М. Волошенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 5. – С. 162-164.
- Гринько, Т. В. Франчайзинг як інструмент формування організаційної культури туристичних підприємств [Текст] / Т. В. Гринько, О. П. Крупський // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 1. – С. 145-154.
- Дешевенко, Л. П. Економічна діяльність підприємств туристичної галузі [Текст] / Л. П. Дешевенко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 24. – С. 60-63.
- Іванова, В. В. Концептуальні підходи до управління ціноутворенням та туристичних підприємствах [Текст] / В. В. Іванова // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 3. – С. 151-156.
- Ільєнко, Ю. І. Особливості прогнозування економічних показників на підприємствах туристичного бізнесу [Текст] / Ю. І. Ільєнко, Г. В. Шершньова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – № 3 (59). – С. 83-89. – (Економічні науки).
- Криховецький, І. З. Інноваційна політика на прикладі маркетингових досліджень підприємств туристичної галузі [Текст] / І. З. Криховецький // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 1. – С. 16-19.
- Саух, І. В. Сучасні тенденції стратегічного менеджменту підприємств туристичної індустрії [Текст] / І. В. Саух // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2016. – № 1. – С. 91-96.
|