Електронний каталог
Кіслов Д.В.
Документи:
- Історія науки про рекламу [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 370/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 18 c. – 22,00.
- Методика викладання фахових дисциплін [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 256/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 22 c. – 20,00.
- Методичні рекомендації щодо написання дипломних магістерських робіт [Текст] [Текст] / авт. Є.В. Ромат, О.М. Мельникович, В.В. Ортинська [та ін.]; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 230/14 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 58 с. – 20,00.
- Методологія та організація наукових досліджень [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетигу та реклами. – 31/15 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 18 с. – 17,00.
- Прес-служби [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 744/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 13,00.
- Кіслов, Д. Піар в системах маркетингових комунікацій органів державного управління [Текст] / Д. Кіслов, В // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 4. – С. 118-121.
- Кіслов, Д. В. Брендинг як вид державних маркетингових комунікацій [Текст] / Д. В. Кіслов // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 1. – С. 136-140.
- Кіслов, Д. В. Інформаційний лобізм як вид державних маркетингових комунікацій [Текст] / Д. В. Кіслов // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 4. – С. 125-126.
- Кіслов, Д. В. Інформаційні війни [Текст] [Текст] : монографія / Д. В. Кіслов. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 299 с. – ISBN 978-966-629-622-4 : 70.00.
- Кіслов, Д. В. Стратегічні та інноваційні засади державних маркетингових комунікацій [Текст] / Д. В. Кіслов // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 7. – С. 132-135.
|