Електронний каталог
Класифікатори
Б
бренд території
Документи:
Білявська, Ю.
Place branding, або Навіщо містам бренд [Текст] / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 5. – С. 41-45.
Важенина, И. С.
Брендинг территории: проблемы и противоречия [Текст] / И. С. Важенина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 96-103.
Ігнатьєва, В.
Територіальний брендинг [Текст] / В. Ігнатьєва // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 5. – С. 34-40.
Фітель, О. І.
Концептуальні засади маркетингової діяльності територіальних громад [Текст] / О. І. Фітель // Регіональна економіка. – Львів, 2017. – № 1. – С. 23-29.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'