Електронний каталог
бренд міста
Документи:
- Гладунов, О. Бренд майдану в чотирьох вимірах [Текст] / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 6 (81). – С. 20-21.
- Глінська, Е. Залучення стейкхолдерів у розробку брендів міст: на прикладі Підляського регіону Польщі [Текст] / Е. Глінська, М. Флорек // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 10 (148). – С. 274-282.
- Грошев, И. В. Факторы, влияющие на формирование бренда города [Текст] / И. В. Грошев, Е. В. Степанычева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 83-95.
- Саніна, О. Процес розроблення та реалізації стратегії бренду малого міста [Текст] / О. Саніна, М. Пирч // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 29-37.
- Степанюк, Н. А. Брендинг міста у сфері туризму: підхід менеджера [Текст] / Н. А. Степанюк, С. І. Цюх, Ю. І. Цибульський // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 2. – С. 103-105.
|