Електронний каталог
комунікативна компетентність
Документи:
- Ганкіна, М. С. Соціально-комунікативна функція туристичних підприємств на основі розвитку програм міжнародного освітнього туризму [Текст] / М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 10. – С. 64-66.
- Любецька, М. М. Психологічні аспекти характеристики керівника, що мають вплив на прийняття управлінських рішень [Текст] / М. М. Любецька // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 17-18. – С. 91-95.
- Сазонець, О. М. Виявлення соціально-комунікативних переваг розвитку напрямів освітнього туризму на підприємствах міжнародного туризму [Текст] / О. М. Сазонець, М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 12. – С. 5-11.
- Сохацька, О. Засади функціонування та особливості маркетингової комунікативної політики компаній мережевого маркетингу [Текст] / О. Сохацька, Т. Демкура // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2014. – № 1. – С. 100-110.
- Шумский, А. Л. Теория и практика применения коммуникативного подхода к обучению иностранному языку в современном образовании [Текст] / А. Л. Шумский // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2013. – № 8. – С. 95-100.
|