Електронний каталог
управління розвитком
Документи:
- Басюк, Д. І. Трансформація туризму в Україні на принципах сталого розвитку:досвід європейських країн [Текст] / Д. І. Басюк, Т. Ю. Примак, Н. В. Погуда // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 2. – С. 17-21.
- Богачев, С. В. Управління розвитком міських агломерацій на державному та місцевому рівнях [Текст] / С. В. Богачев, М. В. Мельникова // Економіка України. – Київ : Преса України, 2017. – № 9. – С. 81-91.
- Горіна, Г. О. Концепція формування та управління розвитком ринку туристичних послуг в умовах просторової поляризації [Текст] / Г. О. Горіна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 2. – С. 16-21.
- Гулей, А. І. Управління сталим розвитком у сучасних умовах на вітчизняних харчових підприємствах [Текст] / А. І. Гулей // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 19. – С. 24-27.
- Камінський, А. І. Історичні передумови та етапи становлення державного управління розвитком регіональної інноваційної системи [Текст] / А. І. Камінський // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 5. – С. 135-139.
- Кравченко, О. С. Ризикостійкість як передумова ефективного розвитку підприємства: індикатори визначення та методика діагностики [Текст] / О. С. Кравченко // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк : ДонНУЕТ, 2013. – № 4 (60). – С. 81-90. – (Економічні науки).
- Сотниченко, Л. Л. Управління розвитком інфрастуктурного забезпечення регіону на основі досвіду ЄС [Текст] / Л. Л. Сотниченко // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 8. – С. 64-68.
- Фещур, Р. Маркетингові інструменти управління розвитком промислових підприємств [Текст] / Р. Фещур, В. Самуляк, С. Шишковський // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 5 (74). – С. 51-56.
- Шарко, М. В. Инновационные аспекты управления развитием предприятий регионального туризма [Текст] / М. В. Шарко, А. В. Шарко // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 7. – С. 206-213.
|