Електронний каталог
поведінка споживача
Документи:
- Современные модели поведения покупателя [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 6. – С. 42-44.
- Андреев, С. Н. Особенности поведения потребителей интернет-торговли [Текст] / С. Н. Андреев, Д. Евсеева // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2016. – № 3. – С. 90-96.
- Аракелян, А. А. Рбразы бабушек и дедушек в российской рекламе [Текст] / А. А. Аракелян // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2014. – № 3 (63). – С. 178-187.
- Галан, Л. В. Вплив фактору якості на поведінкову модель споживача послуг мобильного зв'язку [Текст] / Л. В. Галан, А. Ю. Щуровська // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2017. – № 4. – С. 183-193.
- Гацька, Л. П. Дослідження поведінки споживчів в екологічногму маркетингу [Текст] / Л. П. Гацька // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Аналітик ", 2020. – № 10. – С. 5-8.
- Головко, І. До кращих часів. Чимало покупок українцям доведеться відкласти [Текст] / І. Головко // Вісник Міністерства доходів і зборів України. – Київ : Укрполіграфмедіа, 2014. – № 14 (776). – С. 47-49.
- Євсейцева, О. С. Аналіз поведінки споживача методом "мапа подорожі споживача" [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 4. – С. 52-54.
- Євсейцева, О. С. Психологічні аспекти вивчення поведінки споживача [Текст] / О. С. Євсейцева, Д. С. Потєха // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 10. – С. 30-34.
- Євтушевська, О. В. Внутрішні чинники поведінки споживачів на ринку [Текст] / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 3. – С. 42-45.
- Євтушевська, О. В. Особливості поведінки споживачів на ринку в сучасних умовах [Текст] / О. В. Євтушевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 20. – С. 22-24.
- Зозульов, О. Схема аналізу поведінки споживачів на промисловому ринку [Текст] / О. Зозульов, А. Василенко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2017. – № 1. – С. 24-31.
- Мандычева, О. Управление аудиовизуальным фондом: аудиомаркетинг и системы Digital Signage для бизнеса [Текст] / О. Мандычева // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 3. – С. 58-65.
- Межевов, А. Социально-экономические аспекты поведения потребителей [Текст] / А. Межевов // Маркетинг. – Москва, 2014. – № 1 (134). – С. 28-46.
- Мордашкина, Ю. Сравнительный анализ современных моделей потребительского поведения применительно к развивающимся рынкам [Текст] / Ю. Мордашкина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2016. – № 3. – С. 38-43.
- Мудрак, Р. П. Поведінка споживача як чинник продовольчої безпеки домогосподарства [Текст] / Р. П. Мудрак // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2014. – № 3-4. – С. 27-30.
- П'яткова, О. В. Обгрунтування напрямів розвитку товарних портфелів підприємств молочної промисловості відповідно до загальносвітових та українських тенденцій споживчої поведінки [Текст] / О. В. П'яткова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – №12. – С. 89-95.
- Панов, С. А. К вопросу об использовании теории полезности в исследовании поведения потребителя [Текст] / С. А. Панов, А. Д. Рагульский // Экономическая наука современной России. – Москва, 2012. – № 4 (59). – С. 41-50.
- Патоша, О. И. Исследование "нерациональных" эффектов поведения потребителей [Текст] / О. И. Патоша, Н. Е. Коробкова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 5-6. – С. 25-29.
- Пащук, Л. Перспективні напрями використання нейромаркетингу в управлінні поведінкою споживачів [Текст] / Л. Пащук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 3 (84). – С. 16-26.
- Решетилова, Т. Гендерні особливості сприйняття зовнішньої реклами [Текст] / Т. Решетилова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 4. – С. 59-70.
- Солнцев, М. И. Человек в современном мире: проблемы идентификации, самовосприятия и отношения с окружающим миром [Текст] / М. И. Солнцев, Е. Б. Давыдова, А. В. Зозулев // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 55-61.
- Степанюк, А. Наука сенсорного маркетинга (как пять чувств оказывают влияние на покупательское поведение потребителя) [Текст] / А. Степанюк // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 5-6. – С. 22-24.
- Фан, Ченг-Хси Тип продукта и сарафанное радио: двойная перспектива [Текст] / Ченг-Хси Фан // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2013. – № 2 (56). – С. 70-81.
- Цибульський, В. О. Особливості поведінки споживача в сучасних умовах [Текст] / В. О. Цибульський, К. О. Пацалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2017. – № 2. – С. 62-63.
- Широченская, И. П. Основные понятия и методы измерения лояльности [Текст] / И. П. Широченская // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 7-8. – С. 32-39.
- Шовтюк, Д. Нейромаркетинг яе ефективний інструмент впливу на поведінку споживачів [Текст] / Д. Шовтюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2017. – № 2. – С. 69-70.
- Шувчук, Ю. С. Реклама в кино як технологія ціннісного впливу на споживацьку поведінку [Текст] / Ю. С. Шувчук // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2016. – № 3. – С. 86-91.
|