Електронний каталог
виставково-ярмаркова діяльність
Документи:
- Бойчук, І. В. Використання потенціалу виставково-ярмаркової індустрії у стимулюванні розвитку підприємництва [Текст] / І. В. Бойчук, О. М. Антонів // Економіка та держава. – Київ, 2014. – № 5. – С. 52-56.
- Вдовічена, О. Г. Перспективи та прогнози розвитку виставково-ярмаркової діяльності в умовах економічної нестабільності: регіональний вимір [Текст] / О. Г. Вдовічена // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 1. – С. 232-242.
- Егорова, Ю. Участие предприятия в выставке или ярмарке [Текст] / Ю. Егорова // Дебет-кредит. – Київ, 2017. – № 22. – С. 20-24.
- Молькин, А.Н.. Акифьев И.В. Управление процессом организации выставок и ярмарок [Текст] / А.Н.. Акифьев И.В. Молькин // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 4. – С. 61-68.
- Симонов, К. В. Рекламно-информационное обеспечение выставочно-ярмарочной деятельности [Текст] / К. В. Симонов // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 3. – С. 33-44.
- Симонов, К. В. Рекламно-информационное и справочно-коммуникационное сопровождение выставочных проектов: направления. каналы и средства [Текст] / К. В. Симонов // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2014. – № 3 (63). – С. 144-153.
- Тростян, О. Участь у виставці або ярмарку: вирішуємо організаційні питання [Текст] / О. Тростян // Все про бухгалтерський облiк. – Київ, 2015. – № 97. – С. 16-18.
|