Електронний каталог
репутация предприятия. репутація підприємства
Документи:
- Білявський, М. Для розвитку репутаційного капіталу слід реалізовувати системний підхід [Текст] / М. Білявський // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 40-41.
- Бондарев, Н. Не совсем правильно отделять репутацию от денег [Текст] / Н. Бондарев // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 5. – С. 46-47.
- Гранат, Л. Брендингові технології управління репутацією інтернет-магазинів [Текст] / Л. Гранат // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 5. – С. 96-106.
- Дерев'янко, О. Г. До питання про нетотожність понять "репутація підприємства" та "гудвіл" [Текст] / О. Г. Дерев'янко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 5. – С. 52-55.
- Дерев'янко, О. Г. Репутація підприємства як категорія сучасної економічної науки [Текст] / О. Г. Дерев'янко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 21. – С. 16-19.
- Деревянко, Е. Репутация: реальность и спекуляции [Текст] / Е. Деревянко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 24-26.
- Дзямулич, О. С. Рейтинги у системі управління діловою репутацією підприємства [Текст] / О. С. Дзямулич // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 2. – С. 35-42.
- Кашпур, А. Соціальний капітал бренду [Текст] / А. Кашпур // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 5. – С. 86-95.
- Малинина, О. Имидж коммерческого предприятия [Текст] / О. Малинина, А. Долгова // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2014. – № 6. – С. 130-136.
- Маранчак, М. М. Антикризові комунікації для збереження репутації компанії під час карантину [Текст] / М. М. Маранчак // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ : " НАКККіМ ", 2021. – № 2. – С. 103-109.
- Мартынова, Н. Управление репутацией - это непрерывный процесс [Текст] / Н. Мартынова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 44-45.
- Огиенко, Е. Чтобы сформировать желаемую репутацию, ее нужно формировать [Текст] / Е. Огиенко // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 42-43.
- Попова, Т. Репутация компании - один из ее основных нематериальных активов [Текст] / Т. Попова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 27-29.
- Пустовойт, М. Измерение репутации ресторана [Текст] / М. Пустовойт // Рестораторъ. – Київ, 2019. – № 6. – С. 29-31.
- Савченко, Ю. Соціальні мережі як інструмент управління репутацією [Текст] / Ю. Савченко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 1 (76). – С. 17-18.
- Соснюк, О. Формула успешной репутации. На примере рейтинговых исследований для фармацевтической отрасли [Текст] / О. Соснюк // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2012. – № 5 (54). – С. 52-59.
- Степанова, А. Репутация бизнеса - ключевое конкурентное преимущество [Текст] / А. Степанова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 38-39.
- Судин, Ю. Стратегічний аналіз гудвілу в обліково-аналітичній системі підприємства [Текст] / Ю. Судин // Світ фінансів. – Тернопіль : ТНЕУ, 2015. – № 2. – С. 156-163.
- Черняк, Г. Сколько стоит ваша репутация? [Текст] / Г. Черняк // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2013. – № 3. – С. 18-19.
|