Електронний каталог
Класифікатори
Т
технологія маркетингу
Документи:
Новая эра маркетинговых технологий: что нас ожидает? [Текст] // Маркетинг и реклама. – Київ, 2017. – № 11-12. – С. 62-67.
Балюн, О.
Якперетворити кризу на перемогу. Методика багатовекторного динамічного моделювання взаємодій стейкхолдерів репутації [Текст] / О. Балюн, А. Кашпур // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 4. – С. 46-49.
Білявська, Ю.
Бірюзові організації майбутнє менеджменту та маркетингу в контексті еволюції поколінь [Текст] / Ю. Білявська // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 11-12. – С. 44-49.
Королько, И.
Краудсорсинг: плацебо или панацея маркетинга? [Текст] / И. Королько // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 6 (189). – С. 26-29.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'