Електронний каталог
краудсорсінг
Документи:
- Артамонова, Н. С. Особливості застосування комунікативних технологій в управлінні моно- та мегаструктурних суб'єктів [Текст] / Н. С. Артамонова // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2018. – № 10. – С. 17-20.
- Бербенець, О. В. Світові тенденції розвитку управлінського консалтингу [Текст] / О. В. Бербенець // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 12. – С. 38-43.
- Гуменный, Дэн Краудсорсинг и краудфандинг: секреты успеха [Текст] / Дэн Гуменный // Стратегии. – Киев, 2014. – № 5-6 (146). – С. 23-25.
- Диба, О. Краудфандинг: теорія та можливості використання в Україні [Текст] / О. Диба, Ю. Гернего // Банківська справа. – Київ, 2015. – № 1-2. – С. 53-62.
- Динник, І. П. Технології краудсорсингу в громадянському суспільстві: сучасні механізми партисипативної демократії [Текст] / І. П. Динник // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2020. – № 21-22. – С. 119-123.
- Долженко, Р. А. Определение направлений совершенствования системы обучения персонала с помощью краудсорсинга [Текст] / Р. А. Долженко // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 4. – С. 114-122.
- Зозулев, А. В. Краудмаркетинг как современный подход к управлению маркетинговой деятельностью предприятия [Текст] / А. В. Зозулев, К. А. Полторак // Маркетинг и реклама. – Харків, 2014. – № 4 (211). – С. 46-52.
- Иванов, В. В. Использование краудсорсинга для муниципального управления [Текст] / В. В. Иванов, А. Н. Коробова // Менеджмент в России и за рубежом. – Москва, 2014. – № 1. – С. 52-59.
- Ковальчук, С. Розвиток клієнтоорієнтованості засобами краудсорсингу [Текст] / С. Ковальчук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2015. – № 5. – С. 34-48.
- Королько, И. Краудсорсинг: плацебо или панацея маркетинга? [Текст] / И. Королько // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 6 (189). – С. 26-29.
- Лапидус, Л. В. Краудсорсинг и краудфандинг. маркетинговое продвижение проектов, продукциии и услуг [Текст] / Л. В. Лапидус // Вестник Финансового университета (экономика, финансы, право). – Москва, 2016. – № 4. – С. 32-41.
- Марченко, С. Нова економіка масової співпраці як форма глобалізації економічної поведінки людини [Текст] / С. Марченко // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 4. – С. 29-35.
- Пасечник, В. Краудсорсинговые системы и технологии на службе у маркетинговых исследований [Текст] / В. Пасечник // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2014. – № 4 (65). – С. 40-42.
|