Електронний каталог
туристичний ринок
Документи:
- Абрамітова, Д. Р. Науково-методичний підхід до оцінки рівня інтеграції страхового і туристичного ринків [Текст] / Д. Р. Абрамітова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 3. – С. 44-48.
- Біланюк, О. П. Напрями розвитку українсько-польського транскордонного туристичного ринку в умовах євроінтеграції [Текст] / О. П. Біланюк // Регіональна економіка. – Львів, 2019. – № 1. – С. 39-47.
- Бойко, М. Диференціація туристичних продуктів [Текст] / М. Бойко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2012. – № 5 (85). – С. 18-26.
- Бондаренко, М. П. Теоретичні засади розвитку індустрії туризму [Текст] / М. П. Бондаренко // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2012. – № 3-4. – С. 19-22.
- Вишиванюк, М. М. Адаптаційні механізми формування інноваційної стратегії підприємства в індустрії туризму [Текст] / М. М. Вишиванюк // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – № 11 (162). – С. 71-73.
- Горб, К. М. Послідовність маркетингових дій щодо залучення краєзнавчих ресурсів туризму до туристичних продуктів суб'єктів ринку [Текст] / К. М. Горб, М. В. Корнєєв // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2019. – № 6. – С. 5-8.
- Грошев, И. В. Рынок туристических услуг для людей зрелого возраста: проблемы и перспективы развития [Текст] / И. В. Грошев, Е. П. Корчагин // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 6 (92). – С. 71-80.
- Дмитришин, М. В. Проблеми та перспективи залучення європейського туриста на Прикарпаття [Текст] / М. В. Дмитришин // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2018. – №11. – С. 8-11.
- Забуранна, Л. Методика дослідження стану та проблем розвитку національного туристичного ринку [Текст] / Л. Забуранна // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 4. – С. 32-41.
- Забуранна, Л. В. Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку [Текст] / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 2 (128). – С. 68-76.
- Красавцева, Л. Ю. Геопросторові структури туристичного ринку як результат територіальної диференціації туристичного процесу [Текст] / Л. Ю. Красавцева // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 15. – С. 145-148.
- Красавцева, Л. Ю. Типологічні особливості туристичної діяльності [Текст] / Л. Ю. Красавцева // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2014. – № 17. – С. 145-147.
- Моісєєва, Н. І. Методичні підходи щодо оцінки ресурсного потенціалу регіональної сфери туризму [Текст] / Н. І. Моісєєва // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 3. – С. 34-38.
- Панасюк, І. П. Ключові проблеми та перспективи розвитку туристичного ринку Туреччини [Текст] / І. П. Панасюк, А. О. Тертична // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 4. – С. 55-60.
- Саенко, В. Украинский оздоровительный туризм - посол мира и здоровья [Текст] / В. Саенко // Отельер & Ресторатор. – Київ, 2014. – № 1(39). – С. 40-41.
- Скляр, Г. П. Статестичні показники розвитку сфери туризму в Україні: напрями вдосконалення та гармонізація з міжнародними стандартами [Текст] / Г. П. Скляр, Л. В. Дробиш, Л. І. Вишневецька // Науковий вісник Полтавського університету економіки і торгівлі. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – № 5. – С. 224-132.
- Швец, И. Ю. Территориальная организация туристического рынка [Текст] / И. Ю. Швец // Мир новой экономики. – Москва : Финансовый Ун-т при правительстве РФ, 2015. – № 2. – С. 62-70.
- Швец, И. Ю. Управление конкурентоспособностью объектов туристического рынка [Текст] / И. Ю. Швец, Г. М. Колпакова, Ю. В. Евдокимова // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 5. – С. 250-256.
- Швец, И. Ю. Управление конкурентоспособностью объектов туристического рынка [Текст] / И. Ю. Швец, Г. М. Колпакова, Ю. В. Евдокімова // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 5. – С. 250-256.
- Яровий, В. Ф. Ефективна цінова політика як складова конкурентоспроможності суб'єктів туристичного ринку [Текст] / В. Ф. Яровий // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 20. – С. 29-32.
|