Електронний каталог
інтернет-бізнес
Документи:
- Гриценко, С. Активізація електронної комерції як чинник економічної модернізації інтернет-бізнес процесів [Текст] / С. Гриценко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 2 (71). – С. 34-39.
- Евневич, М. Связанные одной сетью: [социальные сети] [Текст] / М. Евневич // Туристический бизнес. – Москва, 2012. – № 11 (266). – С. 5-6.
- Закревська, Л. М. Перспективи та інструменти розвитку електронного бізнесу в Україні [Текст] / Л. М. Закревська, Г. С. Пенчук // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 6. – С. 33-39.
- Кирилишин, Я. В. Соціальні комунікації та їіх роль в українському інформаційному маркетингу [Текст] / Я. В. Кирилишин, К. В. Денисова // Бібліотекознавство. Документознавство. Інформологія. – Київ, 2018. – № 4. – С. 90-97.
- Крутова, А. Проблеми аналізу економічної ефективності електронної комерції [Текст] / А. Крутова // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2011. – № 5 (79). – С. 107-119.
- Мозырский, И. И. Микроэкономика интернет-компаний: в чем секрет инвестиционной привлекательности? [Текст] / И. И. Мозырский // Мир новой экономики. – Москва, 2012. – № 3-4. – С. 26-28.
- Печерский, М. Конвейер по производству стартапов. Как превратить идею в интернет-бизнес [Текст] / М. Печерский, И. Солдаткин, А. Ярошенко // Управление компанией (Украина). – Київ : Стандарт, 2011. – № 11. – С. 16-26.
- Цуд, В. Интернет-маркетинг в 2019-м: прогнозы и тенденции от SEO-studio.ua [Текст] / В. Цуд // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 10. – С. 44-49.
|