Електронний каталог
региональный маркетинг. регіональний маркетинг
Документи:
- Бакушевич, І. Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон'юнктури транскордонних ринків [Текст] / І. Бакушевич, І. Мартиняк // Маркетинг в Україні. – Київ, 2013. – № 3 (78). – С. 18-27.
- Бондарчук, Н. В. Методичний підхід до розробки державної політики розвитку інноваційного потенціалу на основі концепції маркетингу регіону [Текст] / Н. В. Бондарчук // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 7. – С. 85-87.
- Галаченко, О. О. Парадигма системно-рефлексивного маркетингу, як інструмент підвищення конкурентоспроможності санаторно-курортних послуг в умовах регіону [Текст] / О. О. Галаченко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2017. – № 12. – С. 206-212.
- Лискова, С. С. Методи реалізації регіонального маркетингу [Текст] / С. С. Лискова // Економічний часопис - ХХІ. – Київ, 2010. – № 11-12. – С. 78-81.
- Шуляк, М. Сельские вести. Исследование стиля жизни и особенностей покупательского поведения жителей сел и небольших городов [Текст] / М. Шуляк // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2012. – № 6. – С. 22-27.
|