Електронний каталог
рекламная продукция. рекламна продукція
Документи:
- Давтян, А. А. Полярные принципы построения сюжета в телевизионной рекламе [Текст] / А. А. Давтян, А. П. Кожевникова // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2011. – № 5 (47). – С. 306-318.
- Дикаленко, М. Дойти до ручки : [рынок рекламно-сувенирной продукции] [Текст] / М. Дикаленко // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2011. – № 8. – C. 74-75.
- Дикаленко, М. Ручки загребущие: [рынок канцелярских принадлежностей] [Текст] / М. Дикаленко, Э. Московчук // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2011. – № 42. – С. 66-68.
- Карпова, В. Як обліковувати роздачу рекламної продукції на виставці за кордоном [Текст] / В. Карпова // Все про бухгалтерський облiк. – Київ, 2014. – № 61 (2178). – С. 41-43.
- Крапива, С. Бантформирование : [рынок рекламно-сувенирной продукции] [Текст] / С. Крапива // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2013. – № 42. – C. 53-55.
- Ленский, А. В. Информационные терминалы как инструмент продвижения в точках продаж [Текст] / А. В. Ленский // Реклама. Теория и практика. – Москва, 2011. – № 5 (47). – С. 300-305.
- Папінова, О. На виставку - із рекламними зразками [Текст] / О. Папінова // Баланс. – Київ, 2012. – № 30. – С. 16-20.
- Рижикова, О. Рекламні роздачі та бещоплатні передачі: ПДВ-облік [Текст] / О. Рижикова // Бухгалтерія UA. – Київ : ТОВ "Інфоліга", 2019. – № 42. – С. 28-31.
- Ромат, Т. Захист прав інтелектуальної власності при використанні торговельних марок у рекламі [Текст] / Т. Ромат // Інтелектуальна власність. – Київ, 2012. – № 2. – С. 30-34.
|