Електронний каталог
інтерактивний маркетинг
Документи:
- Круглікова, В. В. Управління інтерактивними маркетинговими комунікаціями інтернет-магазину [Текст] / В. В. Круглікова // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2010. – № 5. – С. 47-50.
- Ткачук, С. В. Практичні підходи до формування якості постуг [Текст] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С.А. та ін. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2018. – № 6. – С. 69-75.
- Ткачук, С. В. Система маркетингу послуг: зміни і взаємодія складових [Текст] / С. В. Ткачук, В. А. Стеценко, С.А. та ін. Стахурська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 3. – С. 87-95.
- Шевченко, Д. Платежные терминалы как интерактивный канал рекламных коммуникаций [Текст] / Д. Шевченко, Е. Луценко // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 6 (86). – С. 67-76.
|