Електронний каталог
авіакомпанії
Документи:
- Авіакомпанії хто кращий та безпечніший? [Текст] // Український туризм. – Київ, 2015. – № 1. – С. 14-17.
- Результаты деятельности российских авиакомпаний в 2011г. [Текст] // Бюллетень иностранной коммерческой информации (БИКИ). – Москва, 2012. – № 26. – С. 2.
- Антощишина, Н. І. Система збалансованих показників у визначенні інтегрованої цінності авіакомпанії [Текст] / Н. І. Антощишина // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 10 (112). – С. 32-41.
- Ареф'єв, С. О. Дослідження механізму забезпечення економічної безпеки авіакомпаній у процесі реструктуризації [Текст] / С. О. Ареф'єв // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2014. – № 11 (162). – С. 197-204.
- Грушак, З. М. Аналіз конкурентного середовища на ринку повітряних перевезень [Текст] / З. М. Грушак // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2010. – № 10. – С. 10-15.
- Кирик, О. А. Економічний механізм інноваційної діяльності авіакомпаній [Текст] / О. А. Кирик // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 5. – С. 74-77.
- Коба, В. В. Основи формування та оцінка сучасного стану ринку агроавіаційних послуг [Текст] / В. В. Коба, І. І. Висоцька // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – №3. – С. 179-183.
- Кузнєцова, Т. Забезпечення умов економічного зростання авіапідприємств на основі технології ангстремменеджменту [Текст] / Т. Кузнєцова // Банківська справа. – Київ, 2014. – №11-12 (131). – С. 36-46.
- Литвиненко, С. Л. Комплекс бізнес-планування вантажних авіокомпаній [Текст] / С. Л. Литвиненко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2011. – № 2 (116). – С. 89-95.
- Ліпач, Т. М. Організаційно-економічний механізм ефективності функціонування авіакомпаній в Україні [Текст] / Т. М. Ліпач // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2017. – № 1. – С. 23-26.
- Малахівська, Г. В. Особливості комплексного управління лояльністю клієнтів авіакомпаній в системі сталих взаємовідносин на засадах соціально-відповідального маркетингу [Текст] / Г. В. Малахівська // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2019. – № 2. – С. 117-125.
- Маліношевська, к. І. Проблеми управління якостю обслуговування авіакомпаній в аеропортах [Текст] / к. І. Маліношевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2013. – № 3. – С. 55-57.
- Маліношевська, К. І. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для авіакомпаній [Текст] / К. І. Маліношевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 20. – С. 77-80.
- Марусич, о. В. Аналіз підходів до оцінювання ефективності діяльності авіакомпанії [Текст] / о. В. Марусич // Економіка Розвитку. – Харків : ХНЕУ, 2014. – № 3 (71). – С. 88-93.
- Осадча, О. М. Напрями підвищення рівня конкурентного статусу авіакомпаній [Текст] / О. М. Осадча // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 16. – С. 61-63.
- Панасюк, І. П. Вплив економічних факторів на тарифну політику авіакомпанії [Текст] / І. П. Панасюк // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 4. – С. 69-73.
- Панасюк, І. П. Вплив туристичної галузі на функціонування вітчизняних авіакомпаній [Текст] / І. П. Панасюк, О. П. Пристайко // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2017. – № 4. – С. 31-34.
- Паристова, Л. Инновационные методы привлечения инвестиций в авиакопании [Текст] / Л. Паристова, Р. Хайруллин // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2011. – № 2. – С. 576-580.
- Передерій, В. В. Зовнішні ризики діяльності авіакомпаній в сучасних умовах [Текст] / В. В. Передерій // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2015. – № 12. – С. 16-19.
- Піддубний, В. І. Міжнародні авіалінії в Україні і світі [Текст] / В. І. Піддубний // Фондовый рынок. – Київ, 2012. – № 20. – С. 16-23.
- Побережна, З. М. Забезпечення конкурентоспроможності авіакомпаній на основі комплексного оцінювання якості авіапослуг [Текст] / З. М. Побережна // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2019. – № 9. – С. 21-26.
- Побережна, З. М. Методичне забезпечення оцінювання ефективності заходів з підвищення конкурентоспроможності авіокомпаній [Текст] / З. М. Побережна // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 1. – С. 29-31.
- Побережна, З. М. Методичні засади формування клієнтоорієнтованої бізнес-моделі авіакомпанії [Текст] / З. М. Побережна // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 9. – С. 64-68.
- Птахыв, С. Соціальні перевезення: український шлях [Текст] / С. Птахыв // Український туризм. – Київ, 2018. – № 5. – С. 72-75.
- Тарнавский, В. Дешево и благожелательно : Американская авиакомпания... [Текст] / В. Тарнавский // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2010. – № 10. – С. 58-63.
|