Електронний каталог
цифровий маркетинг
Документи:
- Пять способов улучшить клиентский опіт в мобильном шопинге [Текст] // Маркетинг и реклама. – Харків : ТОВ"Цифра Прінт", 2020. – № 10. – С. 34-36.
- Артющенко, В. Роль реалізації концепції цифрового маркетингу при виході на міжнародний ринок [Текст] / В. Артющенко, І. Окландер, Д. Горбунов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 5. – С. 52-55.
- Кравцова, Т. Використання маркетингового підходу в діяльності органів публічного управління медичною сферою [Текст] / Т. Кравцова, О. Лащенко, О. Кравцов // Аспекти публічного управління. – Дніпро : Грані, 2021. – № 4. – С. 72-84.
- Наторіна, А. О. Маркери цифровізації взаємодії з клієнтом [Текст] / А. О. Наторіна // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2018. – № 3. – С. 79-85.
- Недопако, Н. М. Інструменти цифрового маркетингу: теоретичний аспект [Текст] / Н. М. Недопако // Економіка, менеджмент, бізнес. – Київ : Блиц-Информ, 2020. – № 2. – С. 43-48.
- Окландер, М. Професійний стандарт "фахівець з цифрового маркетингу" [Текст] / М. Окландер, І. Златова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 4. – С. 64-69.
- Окландер, М. Розвиток проектів неформальної маркетинг- освіти в умовах цифровізації суспільства [Текст] / М. Окландер, Р. Шемчук // Маркетинг в Україні. – Київ, 2020. – № 2. – С. 49-71.
- Печерский, М. Высший пилотаж маркетинга: Инструкция по планированию, конструированию и запуску сообщества бренда [Текст] / М. Печерский // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2010. – № 9. – С. 37-43.
- Ромат, Е. Потятие цифрового (DIGITAL) маркетинга и его основные характеристики [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2016. – № 7-8. – С. 21-27.
- Черненко, О. На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2016. – № 3. – С. 4-11.
- Яцюк, Д. В. Цифровий маркетинг: майбутнє маркетингових комунікацій в брендингу [Текст] / Д. В. Яцюк // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 7. – С. 70-74.
|