Електронний каталог
Национальная рамка квалификаций. Національна рамка кваліфікацій. НРК
Документи:
- Презентація Проекту Національної Рамки Кваліфікації [Текст] // Освіта України. – К., 2011. – № 17-18. – С. 4-5.
- Про затвердження Національної рамки кваліфікацій : Постанова КМ України України від 23 листопада 2011 р. № 1341 [Текст] // Вища школа. – Київ, 2012. – № 3. – С. 103-111.
- Про затверждення Національної рамки кваліфікацій: Постанова КМ України від 23 листопада 2011 р. № 1341 [Текст] // Освіта. – К., 2012. – № 1-2. – С. 11.
- Вітренко, Ю. Взаємозв'язок освіти та зайнятості населення України в умовах ринкової економіки: пошук узгодженості [Текст] / Ю. Вітренко // Вища школа. – Київ, 2013. – № 3 (105). – С. 7-18.
- Дебич, М. Завдання вищої освіти у забезпеченні вимог ринку праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] / М. Дебич // Вища школа. – Київ, 2014. – № 2 (116). – С. 50-58.
- Дебич, М. Труднощі створення випереджальної вищої освіти в умовах сучасних змін ринків праці (досвід країн ОЕСР) [Текст] / М. Дебич // Вища освіта в Україні. – Київ, 2014. – № 1 (52). – С. 85-90.
- Дзвінчук, Д. Україна на зламі: прогнози майбутнього вищої освіти й суспільства [Текст] / Д. Дзвінчук, В. Петренко // Вища школа. – Київ, 2017. – № 3. – С. 12-21.
- Загірняк, М. В. До питання реформування вищої освіти України у світлі положень МСКО [Текст] / М. В. Загірняк, В. В. Костін // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2013. – № 1 (78). – С. 28-35.
- Зіньковскький, Ю. Новий етап взаємодіії системи освіти та ринку праці [Текст] / Ю. Зіньковскький // Вища школа. – Київ, 2012. – № 3. – С. 39-50.
- Зіньковський, Ю. Мотивація до навчання у професійній школі [Текст] / Ю. Зіньковський, Ю. Адаменко // Вища школа. – Київ, 2017. – № 12. – С. 25-37.
- Корольов, Б. Національна рамка кваліфікацій України. Світовий досвід і вітчизняні традиції [Текст] / Б. Корольов // Освіта. – К., 2010. – № 51-52. – С. 4-5.
- Луговий, В. Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій [Текст] / В. Луговий // Вища школа. – Київ, 2010. – № 9. – С. 15-24.
- Морозова, Т. Про доцільність інтеграції освітніх ІТ-спеціальностей в єдине класифікаційне поле [Текст] / Т. Морозова // Вища школа. – Київ, 2010. – № 11. – С. 26-36.
- Панасевич, Д. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – Київ, 2014. – № 7 (120). – С. 13-36.
- Панасевич, Д. Новий підхід до формування структури та змісту переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – Київ, 2011. – № 9. – С. 72-82.
- Панасевич, Д. Ще раз про кваліфікації фахівців з вищою освітою [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа. – Київ, 2014. – № 3-4 (117). – С. 38-50.
- Модернізація вищої освіти: нормативно-правове та організаційне забезпечення [Текст] / В. Погребняк, О. Дашковська, О. Власюк, А. Солоденко // Вища школа. – Київ, 2016. – № 10. – С. 20-26.
- Рач, В. Концептуальна модель формування змісту програм з підготовки докторів філософії [Текст] / В. Рач, О. Медведєва // Вища школа. – Київ, 2015. – № 4-5. – С. 38-50.
- Рашкевич, Ю. М. Класифікація освіти в контексті запровадження Національної рамки кваліфікації й 3-го циклу [Текст] / Ю. М. Рашкевич, С. К. Андрейчук // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2013. – № 1 (78). – С. 36-41.
- Сухарніков, Ю. Концептуальні підстави розробки і впровадження Національної рамки (академічних) кваліфікацій України [Текст] / Ю. Сухарніков // Вища школа. – Київ, 2012. – № 3. – С. 16-38.
- Таланова, Ж. Оцінювання й визнання [Текст] / Ж. Таланова // Освіта. – К., 2011. – № 22. – С. 5.
- Штомпель, Г. Чому "зависає" нагальна проблема? [Текст] / Г. Штомпель // Освіта. – К., 2011. – № 16-17. – С. 4.
|