Електронний каталог
Класифікатори
Ч6.006.5 Реклама в средствах массовой информации.Реклама у засобах масової інформації
Ч6.006.5я2 Справочные издания по рекламе в средствах массовой информации.Довідкові видання з реклами у засобах масової інформації
Документи:
Розробка глосарію маркетингово-рекламних термінів [ Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / Є.В. Ромат (кер.НДР), О.М. Мельникович , І.О. Бучацька [та ін.] ; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. – Київ, 2013. – 149 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. - Дод.
Середа, К. Н.
Справочник по рекламе [Текст] [Текст] / К. Н. Середа. – Ростов на Дону : Феникс, 2010. – 301с. – ( : Справочник). – ISBN 9785222149560 : 40.15.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'