Електронний каталог
маркетинг взаимоотношений. маркетинг взаємовідносин
Документи:
- Бегларашвили, О. Формирование системы взаимодействия на принципах маркетинга взаимоотношений: базовые положения [Текст] / О. Бегларашвили // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 3 (186). – С. 30-35.
- Блонський, А. І. Роль маркетингу відносин у сучасному промисловому маркетингу [Текст] / А. І. Блонський // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2012. – № 5 (68). – С. 111-115.
- Єрмакова, О. Міжрегіональна інтеграція в металургійній галузі на принципах маркетингу взаємовідносин [Текст] / О. Єрмакова // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2010. – № 1. – С. 67-73.
- Красовська, О. Ю. Споживче сприйняття маркетингових активів підприємства [Текст] / О. Ю. Красовська // Економіка та держава. – Київ, 2018. – №12. – С. 21-24.
- Челенков, А. Маркетинг взаимоотношений: клиентоориентированные стратегии [Текст] / А. Челенков, Т. Сонина // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 2 (123). – С. 34-46.
- Чикусова, М. Корпоративная социальная ответственность: необходимая реальность или современный тренд? [Текст] / М. Чикусова // Маркетинг и реклама. – Київ, 2012. – № 3 (186). – С. 62-65.
|