Електронний каталог
гостинність
Документи:
- Критська ідилія [Текст] // Міжнародний туризм. – Київ, 2011. – № 4 (100). – С. 34-35.
- Алтунин, А. Электронное "сарафанное радио" в индустрии гостеприимства и туризма [Текст] / А. Алтунин // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2014. – № 2. – С. 36-39.
- Андреишина, И. Гостеприимство VS стандарты сервиса [Текст] / И. Андреишина // Рестораторъ. – Київ, 2017. – № 3. – C. 44-48.
- Букина, Н. Хостесс: большая игра [Текст] / Н. Букина // Рестораторъ. – Київ, 2011. – № 5 (83). – С. 70-73.
- Гарбар, Г. Методологічні засади дослідження гостинності як соціального явища [Текст] / Г. Гарбар // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 2 (41). – С. 94-99.
- Гарбар, Г. Технологія дослідження гостинності як соціального явища [Текст] / Г. Гарбар // Вища освіта України. – Київ, 2011. – № 3 (42). – С. 82-89.
- Гарбар, Г. А. Перспективи розвитку гостинності й туризму в України [Текст] / Г. А. Гарбар // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2012. – № 3 (111). – С. 178-184.
- Гаргар, Г. А. Становлення ринку гостинності та якість туристичних послуг [Текст] / Г. А. Гаргар // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2011. – № 8 (106). – С. 92-102.
- Грабар, Г. Гостинність у соціокультурній сфері туризму як основний предмет філософського аналізу [Текст] / Г. Грабар // Вища освіта України. – Київ, 2010. – № 1 (36). – С. 77-81.
- Казьміна, О. Підвищуймо показник гостинності України! [Текст] / О. Казьміна // Український туризм. – Київ, 2019. – № 3. – С. 50-53.
- Научно-методологические основы формирования региональной системы индустрии туризма и гостеприимства [Текст] / Д. Кыдырбек-улы, Б. Сыздыкбаева, Ж. Раимбеков, Г. И. Купалова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 9 (135). – С. 344-356.
- Матвіїв, М. Формування концепції гостинності в інновацйному маркетингу послуг рестораних підприємств [Текст] / М. Матвіїв // Журнал Європейської економіки. – Тернопіль, 2014. – : т.13, № 3. – С. 304-323.
- Милорадов, К. Применение технологий ERP на предприятиях индустрии гостеприимства [Текст] / К. Милорадов // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2014. – № 2. – C. 198-200.
- Ніколайчук, О. Оцінка впливу зовнішніх чинників на розвиток підприємства в сфері туризму та гостинності України [Текст] / О. Ніколайчук // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2019. – № 2. – С. 100-112.
- Петриченко, П. А. Розвиток споживчих мереж в індустрії туризму [Текст] / П. А. Петриченко, С. А. Яроміч // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 5. – С. 153-160.
- Скобкин, С. Методика оптимизации экономической стратегии предприятий индустрии гостеприимства [Текст] / С. Скобкин // РИСК: Ресурсы. Информация. Снабжение. Конкуренция. – Москва, 2012. – № 4. – С. 360-364.
- Смирнов, І. Г. Досягнення Туреччини у застосуванні системи гостинності "все включене" у туризмі та можливості її використання в Україні (логістичний аспект) [Текст] / І. Г. Смирнов // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2011. – № 1 (54). – С. 19-26.
- Шварцвальдер, В. История эволюции отелей [Текст] / В. Шварцвальдер // Академия гостеприимства. – Київ, 2019. – № 4. – С. 86-89.
|