Електронний каталог
електронний маркетинг
Документи:
- Вертелєва, О. В. Електронний маркетинг туризму в контексті глобальних викликів [Текст] / О. В. Вертелєва // Економіка та держава. – Київ, 2010. – № 1. – С. 38-42.
- Лапидус, Л. В. Краудсорсинг и краудфандинг. маркетинговое продвижение проектов, продукциии и услуг [Текст] / Л. В. Лапидус // Вестник Финансового университета (экономика, финансы, право). – Москва, 2016. – № 4. – С. 32-41.
- Остапова, К. К. Электронный маркетинг-микс: ретроспектива и оценка сосвременного состояния [Текст] / К. К. Остапова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 1 (87). – С. 4-15.
- Пойта, І. О. Технології інтернет-маркетингу та переваги їх застосування на українському ринку [Текст] / І. О. Пойта, К. О. Пацалюк // Вісник Київського інституту бізнесу та технологій. – Київ : КІБіТ, 2018. – № 1 (35). – С. 90-93.
|