Електронний каталог
консалтингові фірми
Документи:
- Горячие тренды 2018: Food and Beverage [Текст] // Рестораторъ. – Київ, 2017. – № 12. – С. 12-18.
- Бетехтін, О. В. Загальні засади створення та функціонування консалтингових фірм у сфері туризму [Текст] / О. В. Бетехтін // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 6. – С. 74-76.
- Горбановська, О. Консалтинг без таємниць, або Як обрати консультанта [Текст] / О. Горбановська // Синергія. – К., 2004. – №3(10). – С.32-41.
- Ломакін, Я. М. Інтелектуальні активи консалтингових фірм: аналіз структури та вибір показників їх оцінки [Текст] / Я. М. Ломакін, В. С. Дмитрієнко // Вісник Донецького Державного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського.Сер.Економічні науки. – Д., 2007. – № 4 (36). – С. 71-77. – (Економічні науки).
- Ломачук, А. Три складові консалтингового бізнесу. Підбір та мотивація персоналу [Текст] / А. Ломачук // Синергія. – К., 2004. – №3(10). – С.42-44.
- Переметова, И. В. Ответственность аудиторов и консалтинговых компаний за свои рекомендации [Текст] / И. В. Переметова // Школа професійного бухгалтера. – Київ, 2008. – № 12 (96). – С. 35.
- Руденко, М. Маркетинговый подход в деятельности консалтинговых фирм [Текст] / М. Руденко // Маркетинг. – М., 2008. – № 6. – С. 50-57.
- Хомченко, Б. Стратегія просування консалтингової компанії [Текст] / Б. Хомченко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 4 (73). – С. 25-33.
|