Електронний каталог
збутова діяльність
Документи:
- Holyash, I. The concept of marketing audit [Text] [Текст] : problems of theory and practice / I. Holyash, N. Halushka // Journal of European economy. – Ternopil : Economichna Dumka, 2008. – № 3. – P. 273-280.
- Mykolska, N. Y. Distribution agreements in Ukraine [Text] [Текст] : top of the iceberg / N. Y. Mykolska, A. M. Makhinova // The Ukrainian Journal of Business Law. – Kiev : ПрАТ "Юридична практика", 2011. – Vol. 9, № 10 : In focus: Trade & Distribution. – P. 16-19.
- Безверхий, К. Сучасні підходи до вдосконалення обліку непрямих витрат на збут, рекламу і маркетинг [Текст] / К. Безверхий // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2010. – № 12. – С. 14-19.
- Бєлявцев, М. Стратегічне маркетингове управління збутом підприємств [Текст] / М. Бєлявцев, М. Беспята // Маркетинг в Україні. – Київ, 2010. – № 1 (59). – С. 24-26.
- Залознова, Ю. С. Обгрунтування стратегічних напрямів удосконалення організації збутової діяльності вугільних підприємств України [Текст] / Ю. С. Залознова, Н. В. Трушкіна // Економіка України. – Київ : Преса України, 2020. – № 4. – С. 6-38.
- Зозульов, О. В. Формування оптимальної структури online-offline збутової мережі підприємства на прикладі українського представництва компанії Happy Socks [Текст] / О. В. Зозульов, А. О. Половинкіна // Маркетинг и реклама. – Київ, 2019. – № 1. – С. 58-64.
- Корженко, І. С. Збутова діяльність підприємства-імпортера [Текст] / І. С. Корженко // Економіка та держава. – Київ, 2018. – № 11. – С. 111-114.
- П'ятницька, Г. Т. Збутова діяльність та її планування в системі управління підприємствами ресторанного господарства [Текст] / Г. Т. П'ятницька, Т. П. Амброзевич // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 3 (43). – С. 155-166. – (Економічні науки).
- П'ятницька, Н. Стратегічні чинники впливу на збутову діяльність закладів ресторанного господарства [Текст] / Н. П'ятницька, Т. Амброзевич // Вісник КНТЕУ. – К., 2007. – № 6. – С. 46-54.
- Подмешальська, Ю. В. Облік витрат на збут [Текст] / Ю. В. Подмешальська, В. А. Степаненко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 24. – С. 31-35.
- Хорішко, К. С. Забезпечення інвестиційної привабливості підприємства через формування його потенціалу у виробничо-господарській збутовій і маркетинговій діяльності [Текст] / К. С. Хорішко // Економіка та держава. – Київ, 2016. – № 2. – С. 54-56.
- Цопа, М. Дослідження споживчих переваг на ринку безалкогольної продукції і соків як передумова планування збутової діяльності виробничих підприємств [Текст] / М. Цопа // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 4 (85). – С. 48-55.
- Шиманська, А. Класфікація витрат на збут промислового підприємства [Текст] / А. Шиманська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 24-28.
|