Електронний каталог
інтегровані маркетингові комунікації
Документи:
- Дубовик, Т. В. Потенціал інтегрованих маркетингових комунікацій торговельного підприємства в мережі Інтернет [Текст] / Т. В. Дубовик // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 3 (129). – С. 168-173.
- Жебровська, О. Використання інтегрованих маркетингових комунікацій у просуванні товарів та послуг класу "люкс" [Текст] / О. Жебровська // Економіст. – Київ, 2014. – № 9 (335). – С. 44-46.
- Жебровська, О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища [Текст] / О. Жебровська // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 5 (86). – С. 40-46.
- Жебровська, О. О. Тенденції розвитку інтегрованих маркетингових комунікацій в період трансформації світового економічного середовища [Текст] / О. О. Жебровська // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2014. – № 4 (75). – С. 92-98.
- Маліношевська, К. І. Роль інтегрованих маркетингових комунікацій для авіакомпаній [Текст] / К. І. Маліношевська // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 20. – С. 77-80.
- Секерин, В. Стратегии управления интегрированными маркетинговыми коммуникациями [Текст] / В. Секерин, Е. Казицкий // Маркетинг. – Москва, 2009. – № 4. – С. 72-84.
- Слепенкова, Е. М. Построение комплекса интегрированных маркетинговых коммуникаций в российской компании [Текст] / Е. М. Слепенкова, К. А. Горчакова // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – Москва, 2009. – № 5. – С. 63-74. – (Серия 6:Экономика).
- Чипак, С. Реклама у нас - основное направление интегрированных маркетинговых коммуникаций [Текст] / С. Чипак // Маркетинг и реклама. – Київ, 2013. – № 6 (201). – С. 56-37.
|