Електронний каталог
освітні технології
Документи:
- Афанасьев, М. Форсайт - вектор руху університету [Текст] / М. Афанасьев // Вища школа. – Київ, 2015. – № 9-10. – С. 42-58.
- Башнянин, Г. Соціопсихологічні аспекти контролю і діагностики інтенсивних методів навчання та перспективи їх впровадження у навчальний процес ВНЗ [Текст] / Г. Башнянин, П. Мисловський // Вища школа. – Київ, 2012. – № 11. – С. 49-63.
- Бідасюк, Н. Використання паралельних текстів для вивчення іноземної мови [Текст] / Н. Бідасюк // Вища школа. – Київ, 2018. – № 3. – С. 18-29.
- Буряк, В. Організація модульного навчання [Текст] / В. Буряк // Вища школа. – Київ, 2009. – № 7. – С. 18-31.
- Величко, О. Вплив застосування "лідер-груп" на якість освіти у вищій школі [Текст] / О. Величко, А. Должанський, О. Бондаренко // Вища школа. – Київ, 2011. – № 7-8. – С. 19-30.
- Воронкін, О. Класифікація інформаційно-комунікаційних технологій навчання [Текст] / О. Воронкін // Вища освіта в Україні. – Київ, 2015. – № 2. – С. 95-102.
- Ганаба, С. Мережеві технології як складова якісної освіти [Текст] / С. Ганаба // Вища школа. – Київ, 2016. – № 1. – С. 44-52.
- Дєордіца, Т.-Л. Візуальна грамотність як протидія "слайдовому мотлоху" [Текст] / Т.-Л. Дєордіца // Вища школа. – Київ, 2017. – № 11. – С. 11-20.
- Елина, Е. Г. Образовательные технологии и методы в высшей школе на примере США и стран Европы [Текст] / Е. Г. Елина, М. А. Фризен // Альма Матер/ Вестник высшей школы. – Москва, 2012. – № 11. – С. 85-89.
- Книш, І. Нова освітня парадигма в контексті сучасних технологій [Текст] / І. Книш, Н. Кочубей // Вища школа. – Київ, 2017. – № 9. – С. 100-115.
- Коваленко, О. О. Информатизация вузовской библиотеки как образовательная технология [Текст] / О. О. Коваленко // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 6. – С. 143-147.
- Колесов, В. П. Назревшие проблемы модернизации высшей школы [Текст] / В. П. Колесов // Вестник Московского университета. Сер.6. Экономика. – Москва, 2012. – № 6. – С. 3-18. – (Серия 6:Экономика).
- Кореневский, А. В. Модернизация образования: индивидуализация и междисциплинарность [Текст] / А. В. Кореневский, Н. М. Узнародов // Высшее образование в России. – Москва, 2010. – № 11. – С. 113-118.
- Кузь, В. Г. Нова освітня парадигма - нові освітні технології [Текст] / В. Г. Кузь // Педагогіка і психологія. Вісник Академії педагогічних наук України. – Київ, 2011. – № 2 (71). – С. 28-35.
- Макаренко, О. В. Интерактивные образовательные технологии в вузе [Текст] / О. В. Макаренко // Высшее образование в России. – Москва, 2012. – № 10. – С. 134-139.
- Модло, Є. Мобільні інтернет-пристрої у формуванні компетенції із розв'язання професійних задач засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Є. Модло, С. Семеріков, О. Маркова // Теорія іпрактика управління соціальними системами. – Харків : НТУ " ХПІ ", 2020. – №4. – С. 80-92.
- Нестерова, М. Інформаційно-когнітивні технології в системі вищої освіти суспільства знань [Текст] / М. Нестерова // Вища освіта в Україні. – Київ, 2015. – № 1 (56). – С. 40-45.
- Шарф, И. В. Реализация самостоятельной работы студентов в компетентностной модели [Текст] / И. В. Шарф // Высшее образование в России. – Москва, 2011. – № 6. – С. 98-102.
|