Електронний каталог
маркетинг территорий. маркетинг територій
Документи:
- Бондарев, Н. "Продать территорию" можно лишь тогда, когда есть что продавать [Текст] / Н. Бондарев // Маркетинг и реклама. – Київ, 2018. – № 5. – С. 32-33.
- Бородин, А. Эколого-экономические проблемы маркетинга территории [Текст] / А. Бородин // Маркетинг. – Москва, 2012. – № 2 (123). – С. 66-72.
- Важенина, И. С. Брендинг территории: проблемы и противоречия [Текст] / И. С. Важенина // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2013. – № 4 (96). – С. 96-103.
- Дудкіна, О. Маркетинг територій як інструмент забезпечення конкурентоспроможного розвитку [Текст] / О. Дудкіна // Регіональні аспекти розвитку продуктивних сил України. – Тернопіль : Еконономічна думка, 2016. – № 21. – С. 9-13.
- Киселыв, В. Д. Разбор кейкиса "Допустима ли выгодная торговля красотами малой родины?" [Текст] / В. Д. Киселыв, М. В. Рослякова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2016. – № 3. – С. 120-135.
- Костинець, В. В. Альтернативні стратегії як інструмент маркетингу територій [Текст] / В. В. Костинець, Ю. В. Костинець // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 12. – С. 199-205.
- Макаренко, М. В. Імідж регіону як головний чинник його конкурентоспроможності [Текст] / М. В. Макаренко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 2 (128). – С. 180-187.
- Пастернак, О. І. Мікролокальна соціально-орієнтована активність бізнесу як сучасна тенденція розвитку прикордонних регіонів [Текст] / О. І. Пастернак, Ю. В. Тимчишин-Чемерис // Регіональна економіка. – Львів, 2017. – № 3. – С. 94-99.
- Ромат, Е. Реклама территорий в системе территориального маркетинга [Текст] / Е. Ромат // Маркетинг и реклама. – Київ, 2010. – № 3 (163). – С. 22-30.
- Сатовская-Литвиненко, А. Все места проданы! Что такое маркетинг территорий и какая от него польза для компаний [Текст] / А. Сатовская-Литвиненко // Новый маркетинг. – Київ : Стандарт, 2009. – № 4. – С. 35-39.
|