Електронний каталог
опитування
Документи:
- Итоги развития рынка маркетинговых исследований в 2009 году и перспективы его развития в 2010 году [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2010. – № 1 (38). – С. 12-19.
- Оценка основных тенденций развития украинского рынка маркетинговых исследований [Текст] // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ, 2011. – № 1 (44). – С. 16-25.
- Спроси меня. Как организовать простейший опрос покупателей [Текст] // Маркетолог. – Москва, 2010. – № 11 (128). – С. 14-15.
- Гірняк, А. Психологічна діагностика міжособистісної взаємодії засобами соціометричного опитування [Текст] / А. Гірняк // Психологія і суспільство. – Тернопіль, 2019. – №3-4. – С. 138-147.
- Григорчук, Т. В. Анкетне опитування як засіб виявлення потреб споживачів перед процесом диверсифікації комерційної діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Григорчук // Сучасні економічні проблеми розвитку підприємництва. – К. : КДТЕУ, 2000. – С.322-328.
- Єфременко, Т. Економічна культура населення сучасної України (за матеріалами експертного опитування) [Текст] / Т. Єфременко // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – К., 2006. – № 4. – С.174-194.
- Красновський, О. Жахливо і прекрасно: онлайн дослідження в Україні [Текст] / О. Красновський, Н. Харченко // Маркетинг в Україні. – Київ, 2012. – № 3 (72). – С. 14-21.
- Пудова, Д. Онлайн-исследования в Украине [Текст] / Д. Пудова // Маркетинговые исследования в Украине. – Київ : НВФ "Студцентр", 2016. – № 6. – С. 30-35.
- Рогозян, Ю. С. Збір інформації та процедура вивчення громадської думки для розробки стратегії розвитку об'єднаної територіальної громади [Текст] / Ю. С. Рогозян // Економіка та держава. – Київ, 2017. – № 8. – С. 49-52.
- Чурилов, Н. Опыт проведения экзит-поллов в Украине [Текст] / Н. Чурилов // Маркетинг в Україні. – Київ, 2014. – № 6. – С. 5-6.
|