Електронний каталог
навчальні видання з реклами, рекламної діяльності в торгівлі для вищої школи
Документи:
- Dunn, S. W. Advertising. Its role in modern marketing [Text] [Текст] / S. W. Dunn, A. M. Barban. – 6th ed. – Chicago : The Dryden Prass, 1986. – 802 p. – ISBN 0-03-001673-8 : 120,00.
- Jo, M. Advertising and the promotion industry [Text] [Текст] / M. Jo, S. John. – New York : Prentice Hall, 1994. – 117 p. – (Professional reading skills series). – ISBN 0-13-376567-9 : 135,00.
- Mandell, M. I. Advertising [Text] [Текст] / M. I. Mandell. – 3rd ed. – Englewood : Prentice-Hall, Inc., 1980. – 752 p. – ISBN 0-13-014449-5 : 110,00.
- Антипов, К. В. Основы рекламы [Текст] [Текст] / К. В. Антипов. – Москва : Дашков и К, 2010. – 328с. – ISBN 9785394001901 : 89.90.
- Васильев, Г. А. Рекламный маркетинг [Текст] [Текст] : учеб. пособие / Г. А. Васильев, В. А. Поляков. – Москва : Вузовский учебник, 2010. – 276с. – Библиогр.:с.267-273. – ISBN 9785955800684 : 49.80.
- Владимирська, Г. О. Реклама [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – Київ : Кондор, 2009. – 333с. – Бібліогр.:с.330-332. – ISBN 966-351-086-2 : 58.00.
- Джефкинс, Ф. Реклама [Текст] = Advertising : Учеб.пособие для вузов / Ф. Джефкинс ; Пер.с англ. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 543с. – ISBN 0-273-63435-6;5-238-00362-5 : 82.80.
- Клочкова, М. С. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : учеб.-практ.пособие / М. С. Клочкова, Е. Ю. Логинова, А. С. Якорева. – Москва : Дашков и К, 2010. – 268с. – ISBN 978-5-394-00995-2 : 84.66.
- Макашев, М. О. Бренд [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / М. О. Макашев. – М. : Юнити-Дана, 2004. – 207с. – ISBN 5-238-00635-7 : 20.58;23.30;23.18.
- Мельник, І. М. Мерчандайзинг [Текст] [Текст] : навч. посіб. / І. М. Мельник, Ю. М. Хом'як. – Київ : Знання, 2009. – 309с. – Бібліогр.:С.307-309. – ISBN 978-966-346-720-7 : 42.00.
- Панкратов, Ф. Г. Основы рекламы [Текст] [Текст] / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, В. Г. Шахурин. – 12-е изд., перераб. и доп. – Москва : Дашков и К, 2010. – 548с. – Библиогр.:с.542-546. – ISBN 9785911317720 : 124.95.
- Панкратов, Ф. Г. Коммерческая деятельность [Текст] : Учебник для студ.вузов / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серегина. – 4-е изд,перераб. и доп. – М. : Информационно-внедренческий центр"Маркетинг", 2000. – 579с. – ISBN 5-7856-0134-6 : 30.00;21.30.
- Панкратов, Ф. Г. Комерційна справа [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих та середніх спеціальних навч.закладів / Ф. Г. Панкратов, Т. К. Серьогіна ; Пер.з рос. – Рівне : Вертекс, 2001. – 350с. – ISBN 966-7147-12-6 : 30.00.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] [Текст] : [учеб. для студентов экон. вузов] / Е. В. Ромат. – 7-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2008. – 506с. : ил. – (Учебники для вузов). – 4 000 пр. – ISBN 978-5-388-00163-4 : 65.00.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] [Текст] / Е. В. Ромат. – 2-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2006. – 208с. : ил. – (Краткий курс). – Библиогр.: с. 204-207. – ISBN 5-469-00671-9 : 26.00; 26.10.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] [Текст] / Е. В. Ромат. – 2-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2006. – 208с. : ил. – (Краткий курс). – Библиогр.: с. 204-207. – ISBN 9785469006718 : 26.10.
- Ромат, Е. В. Реклама: теория и практика [Текст] [Текст] : [учеб. для студентов экон. вузов] / Е. В. Ромат, .Сендеров Д. – 8-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2013. – 505 с. : ил. – (Учебник для вузов). – Библиогр. в конце разд. – ISBN 978-5-5-496-00114-4 : 250.00.
- Ромат, Є. В. Зв'язки з громадськістю (базовий курс) [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Ромат, І. О. Бучацька, Т. В. Дубовик. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 283 c. – Бібліогр.:с. 274-283. – ISBN 978-966-629-766-5 : 80.00.
- Ромат, Є. В. Продакт плейсмент [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Ромат, О. І. Микало. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 299 c. – Бібліогр.:с. 297-299. – ISBN 978-966-629-741-2 : 80.00.
- Середа, К. Н. Справочник по рекламе [Текст] [Текст] / К. Н. Середа. – Ростов на Дону : Феникс, 2010. – 301с. – ( : Справочник). – ISBN 9785222149560 : 40.15.
- Ястремська, О. М. Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : навч. посіб. / О. М. Ястремська, О. О. Ястремська. – Харків : ХНЕУ, 2010. – 164с. – ISBN 978-966-676-412-9 : 30.00.
|