Електронний каталог
навчальні видання з реклами, рекламної діяльності підприємства для вищої школи
Документи:
- Комп`ютерна графіка в рекламі [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Г.В. Алданькова; каф. журналістики та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2020. – 70 с. – Бібліогр.: с. 69-70. – 42.00.
- Психологія реклами [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / авт.: О.В. Зазимко, М.С. Корольчук, В.М. Корольчук та ін. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 384 с. – Бібліогр.: с. 378-383. – ISBN 978-966-629-694-1 : 85.00.
- Рекламная деятельность [Текст] : Конспект лекций / Авт.А.А.Оганесян. – М. : ПРИОР, 2002. – 160с. – ISBN 5-7990-0702-6 : 16.80.
- Scheuing, E. E. New product management [Text] [Текст] / E. E. Scheuing. – Hinsdale : The Dryden Press, 1974. – 308 p. – 60,00.
- Алданькова, Г. В. Комп'ютерна графіка в рекламі [Текст] [Текст] : лаб. практикум: навч. посіб. / Г. В. Алданькова. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 255 с. – Бібліогр.: с. 246-247. – ISBN 978-966-629-717-7 : 60.00.
- Алешина, И. В. Паблик Рилейшнз для менеджеров [Текст] = Public Relations for managers : Курс лекций / И. В. Алешина. – М. : Экмос, 2002. – 479с. – ISBN 5-94687-010-6 : 30.00;36.12.
- Антипов, К. В. Основы рекламы [Текст] [Текст] / К. В. Антипов. – Москва : Дашков и К, 2010. – 328с. – ISBN 9785394001901 : 89.90.
- Васильев, Г. А. Рекламный маркетинг [Текст] [Текст] : учеб. пособие / Г. А. Васильев, В. А. Поляков. – Москва : Вузовский учебник, 2010. – 276с. – Библиогр.:с.267-273. – ISBN 9785955800684 : 49.80.
- Владимирська, Г. О. Реклама [Электронный ресурс] [Текст] : додаток до книги на CD / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2006. – 70,00.
- Владимирська, Г. О. Реклама [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – Київ : Кондор, 2009. – 333с. – Бібліогр.:с.330-332. – ISBN 966-351-086-2 : 58.00.
- Джефкинс, Ф. Реклама [Текст] = Advertising : Учеб.пособие для вузов / Ф. Джефкинс ; Пер.с англ. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 543с. – ISBN 0-273-63435-6;5-238-00362-5 : 82.80.
- Зазимко, О. В. Психологія реклами [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Advertising : робоча програма / Course Outline / О. В. Зазимко, О. М. Хлонь ; каф. психології. – 51-24/РП21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Зазимко, О. В. Психологія реклами [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Advertising : робоча програма / Course Outline / О. В. Зазимко, О. М. Хлонь ; каф. психології. – 57-24/РП21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Зазимко, О. В. Психологія реклами [Електронний ресурс] [Текст] = Psychology of Advertising : програма / Course Summary / О. В. Зазимко, О. М. Хлонь ; каф. психології. – 25-24/П21. – Київ : КНТЕУ, 2021.
- Кендюхов, О. В. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська. – Донецьк : ДНТУ, 2010. – 225 с. – ISBN 978-966-2539-00-4 : 80.00.
- Овчинникова, Р. Ю. Дизайн в рекламе. Основы графического проектирования [Текст] [Текст] : учеб. пособие для студентов высших учеб. заведений,обучающихся по специальности 070601 "Дизайн",032401 "Реклама" / Р. Ю. Овчинникова ; под ред. Л.М.Дмитриевой. – Москва : Юнити-Дана, 2010. – 239 с. – (Азбука рекламы). – ISBN 978-5-238-01525-5 : 97.40.
- Рекламная деятельность [Текст] : Учебник для студ.вузов / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, Т. К. Серегина, В. Г. Шахурин. – 3-е изд., перераб. и доп. – М. : Информационно- внедренческий центр "Маркетинг", 2001. – 364с. – ISBN 5-7856-0118-4 : 27.00; 23.40.
- Панкратов, Ф. Г. Основы рекламы [Текст] [Текст] / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, В. Г. Шахурин. – 12-е изд., перераб. и доп. – Москва : Дашков и К, 2010. – 548с. – Библиогр.:с.542-546. – ISBN 9785911317720 : 124.95.
- Почепцов, Г. Г. Паблік рилейшнз [Текст] : Навч.посібник / Г. Г. Почепцов. – 3-тє вид.,випр.і доп. – Київ : Знання, 2006. – 327с. – ISBN 966-620-220-4 : 45.00.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] : Учебник для студентов вузов / Е. В. Ромат. – 4-е изд.,перераб. и доп. – СПб. : Питер, 2001. – 492с. – (Учебники для вузов). – ISBN 5-318-00224-2 : 37.20; 43.92.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] [Текст] / Е. В. Ромат. – 2-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2006. – 208с. : ил. – (Краткий курс). – Библиогр.: с. 204-207. – ISBN 9785469006718 : 26.10.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] [Текст] : [учеб. для студентов экон. вузов] / Е. В. Ромат. – 7-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2008. – 506с. : ил. – (Учебники для вузов). – 4 000 пр. – ISBN 978-5-388-00163-4 : 65.00.
- Ромат, Е. В. Реклама [Текст] [Текст] / Е. В. Ромат. – 2-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2006. – 208с. : ил. – (Краткий курс). – Библиогр.: с. 204-207. – ISBN 5-469-00671-9 : 26.00; 26.10.
- Ромат, Е. В. Реклама: теория и практика [Текст] [Текст] : [учеб. для студентов экон. вузов] / Е. В. Ромат, .Сендеров Д. – 8-е изд. – Санкт-Петербург : Питер, 2013. – 505 с. : ил. – (Учебник для вузов). – Библиогр. в конце разд. – ISBN 978-5-5-496-00114-4 : 250.00.
- Середа, К. Н. Справочник по рекламе [Текст] [Текст] / К. Н. Середа. – Ростов на Дону : Феникс, 2010. – 301с. – ( : Справочник). – ISBN 9785222149560 : 40.15.
- Слісаренко, І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Ю. Слісаренко. – Київ : МАУП, 2001. – 104с. – Бібліогр.: с. 99-101. – ISBN 966-608-096-6 : 14.00.
- Харченко, Г. Є. Англійська мова реклами та зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] = English of Advertising and Public Relations : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Г. Є. Харченко. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 275 с. – Бібліогр.: с. 272. – ISBN 978-966-629-681-1 : 58.00.
- Шарков, Ф. И. Рекламный рынок: методика изучения [Текст] [Текст] : курс лекций : учеб. пособ. для вузов / Ф. И. Шарков, А. А. Родионов. – Москва : Экзамен, 2005. – 256с. – (Курс лекций). – Библиогр.: с.237-254. – ISBN 5-472-00744-5 : 23.60.
- Ястремська, О. М. Бренд-менеджмент [Текст] [Текст] : навч. посіб. / О. М. Ястремська, О. О. Ястремська. – Харків : ХНЕУ, 2010. – 164с. – ISBN 978-966-676-412-9 : 30.00.
|