Електронний каталог
корпоративна стратегія
Документи:
- Banaszyk, P. Formulating of the company strategy in conditions of the economic crisis [Text] [Текст]. Part II : Functioning and development of economy in the era of crisis / P. Banaszyk // Developmental challenges of contemporary economies [Text] : management - finance - restructuring / edited by Ryszard Borowiecki, Tomasz Rojek; Cracow University of Economics, Department of Economics and Organization of Enterprises. – Cracow : Fundation of the Cracow University of Economics, 2011. – P. 175-179.
- Аніщенко, В. О. Особливості стратегічного розвитку компанії з метою збільшення їївартості [Текст] / В. О. Аніщенко, В. Г. Маргасова, Н. В. Ткаленко // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 2 (104). – С. 67-75.
- Анурьев, С. Особенности разработки корпоративной стратегии [Текст] / С. Анурьев, В. Сметанин // Менеджмент и менеджер. – Київ : Менеджмент - XXI, 2010. – № 5-6. – С. 9-18.
- Баюра, Д. О. Концептуальні засади механізму формування корпоративної соціальної відповідальності в Україні [Текст] / Д. О. Баюра, О. А. Буян // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2012. – № 9 (135). – С. 151-157.
- Дзебих, І. Б. Корпоративне лідерство у глобальному нафтогазовому бізнесі [Текст] / І. Б. Дзебих // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2016. – № 13. – С. 54-58.
- Конягина, М. Н. Мотивационная система в рамках корпоративной стратегии банка [Текст] / М. Н. Конягина // Банковское дело. – Москва, 2009. – № 10 (190). – С. 53-55.
- Кузьмичев, А. Парадокс корпоративной стратегии [Текст] / А. Кузьмичев // Менеджмент и менеджер. – Київ : Менеджмент - XXI, 2010. – № 3-4. – С. 57-60.
- Кушнерук, А. С. Моделі, інструменти та стратегії корпоративного зростання в економіці України [Текст] / А. С. Кушнерук // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2015. – № 9. – С. 122-131.
- Новикова, Г. А. Корпоративная стратегия продаж как инструмент повышения прибыли компании [Текст] / Г. А. Новикова // Управление продажами. – Москва, 2010. – № 3 (52). – С. 134-145.
- Спивак, Е. Концепция развития молочного бизнеса в формате создания корпоративной стратегии [Текст] / Е. Спивак // Економіст. – К., 2008. – № 9. – С. 34-35.
- Степаненко, А. Что такое стратегия фирмы? [Текст] / А. Степаненко // Менеджмент и менеджер. – Київ : Менеджмент - XXI, 2010. – № 5-6. – С. 19-35.
- Тульчинський, Р. В. Стратегії конкурентоспроможності підприємств в умовах макроекономічної нестабільності [Текст] / Р. В. Тульчинський, С. О. Тульчинська, А. В. Ружицький // Інвестиції: практика та досвід. – Київ : ТОВ"ДКС Центр", 2021. – № 6. – С. 5-9.
- Юшко, І. Управління бізнес-процесами банку у нестабільному конкурентному середовищі [Текст] / І. Юшко // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – №11-12. – С. 101-110.
|