Електронний каталог
Класифікатори
М
методи досліджень масової комунікації
Документи:
Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Л.К. Яцишина, Т.Л. Мітяєва; каф. маркетингу та реклами. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 116 с. – Бібліогр.: с. 115-116. – 39.00.
Методологія дослідження соціальних комунікацій [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. В.М. Грубов. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 66 с. – Бібліогр.: с. 64-66. – 28.00.
Cohen-Bacrie, B.
Communiquer efficacement sur le developpement durable [Текст] : De l'entreprise citoyenne aux collectivites durables... / B. Cohen-Bacrie. – Paris : Les Editions DEMOS, 2006. – 134 p. – (Collection Communication). – (Дар Посольства Франції в Україні). – Bibliogr. comment.: p. 127-133. – ISBN 2-915647-14-3 : 136,00.
Богомолова, Н. Н.
Социальная психология массовой коммуникации [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / Н. Н. Богомолова. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 191с. – Библиогр.:С.170-177. – ISBN 9785756705133 : 53.40.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'