Електронний каталог
Класифікатори
Д
дослідження засобів масової інформації
Документи:
Маркетингові дослідження в рекламі та зв'язках з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Л.К.Яцишина; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 368/17 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 38 c. – 39,00.
Богомолова, Н. Н.
Социальная психология массовой коммуникации [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / Н. Н. Богомолова. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 191с. – Библиогр.:С.170-177. – ISBN 9785756705133 : 53.40.
Черных, А.
Социология массовых коммуникаций [Текст] : Учеб. пособие / А. Черных. – М. : Издательский дом ГУ ВШЭ, 2008. – 451с. – Библиогр.:С.445-451. – ISBN 978-5-7598-0482-6 : 100.68.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'