Електронний каталог
навчальні видання з реклами в засобах масової інформації для вищої школи
Документи:
- Розробка глосарію маркетингово-рекламних термінів [ Текст] [Текст] : звіт про науково-дослідну роботу (заключний) / Є.В. Ромат (кер.НДР), О.М. Мельникович , І.О. Бучацька [та ін.] ; М-во освіти і науки України, КНТЕУ. – Київ, 2013. – 149 с. – (КНТЕУ). – Бібліогр. - Дод.
- Язык средств массовой информации [Текст] [Текст] : [учеб. пособие для вузов] / под ред. М.Н. Володиной. – Москва : Академический проект ; Альма Матер, 2008. – 760с. – (Gaudeamus). – ISBN 978-5-8291-0991-2;978-5-902766-64-3 : 237.60.
- Ceramella, N. Cambridge English for the Media [Text] [Текст] / N. Ceramella, E. Lee ; editor J.Day. – Cambridge Univercity Press, 2012. – 112 p. + CD. – (Professional English). – ISBN 9780521724579 : 297.00.
- Средства массовой информации России [Текст] : Учеб.пособие для студентов вузов / М. И. Алексеева, Л. Д. Болотова, Е. Л. Вартанова, О. А. Воронова ; Под ред. Я.Н.Засурского. – М. : Аспект Пресс, 2008. – 380с. – Библиогр.:С.377-379. – ISBN 9785756704273 : 91.50.
- Антипов, К. В. Основы рекламы [Текст] [Текст] / К. В. Антипов. – Москва : Дашков и К, 2010. – 328с. – ISBN 9785394001901 : 89.90.
- Божкова, В. В. Реклама та стимулювання збуту [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. В. Божкова, Ю. М. Мельник. – Київ : Центр учбової літератури, 2009. – 200с. : іл. – Бібліогр.:с.169-173. – ISBN 978-966-364-870-5 : 40.00.
- Владимирська, Г. О. Реклама [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. – Київ : Кондор, 2009. – 333с. – Бібліогр.:с.330-332. – ISBN 966-351-086-2 : 58.00.
- Головлева, Е. Л. Массовые коммуникации и медиапланирование [Текст] : Учеб.пособие / Е. Л. Головлева. – Ростов н/Д : Феникс, 2008. – 251с. – (Высшее образование). – Библиогр.:С.209-214. – ISBN 9785222128329 : 38.22.
- Джефкинс, Ф. Реклама [Текст] = Advertising : Учеб.пособие для вузов / Ф. Джефкинс ; Пер.с англ. – М. : ЮНИТИ-ДАНА, 2002. – 543с. – ISBN 0-273-63435-6;5-238-00362-5 : 82.80.
- Кендюхов, О. В. Паблік рилейшнз в корпоративному брендингу: механізм управління та методологія оцінки [Текст] [Текст] : монографія / О. В. Кендюхов, К. Ю. Ягельська. – Донецьк : ДНТУ, 2010. – 225 с. – ISBN 978-966-2539-00-4 : 80.00.
- Киселев, А. Г. Теория и практика массовой информации [Текст] [Текст] : учеб. для студ. вузов, обучающихся по направлению подготовки (специальности) "Связи с общественностью" / А. Г. Киселев. – Москва : Кнорус, 2009. – 432с. – 3000 пр. – ISBN 978-5-390-00187-5 : 100.80.
- Кутыркина, Л. В. Рекламный медиарынок России XX- начала XXI века [Текст] [Текст] : учеб. пособие для студентов,обучающихся по специальности 032401.65- Реклама / Л. В. Кутыркина. – Москва : МГУ печати, 2009. – 449 с. – Библиогр.: с. 448-449. – 60.00.
- Панкратов, Ф. Г. Основы рекламы [Текст] [Текст] / Ф. Г. Панкратов, Ю. К. Баженов, В. Г. Шахурин. – 12-е изд., перераб. и доп. – Москва : Дашков и К, 2010. – 548с. – Библиогр.:с.542-546. – ISBN 9785911317720 : 124.95.
- Почепцов, Г. Г. Паблік рилейшнз [Текст] : Навч.посібник / Г. Г. Почепцов. – 3-тє вид.,випр.і доп. – Київ : Знання, 2006. – 327с. – ISBN 966-620-220-4 : 45.00.
- Романов, А. А. Массовые коммуникации [Текст] [Текст] : учеб.пособ. для студ. высш. учеб. заведений / А. А. Романов, Г. А. Васильев. – М. : Вузовский учебник, 2009. – 236с. – Библиогр.:С.232-233. – ISBN 978-5-9558-0083-7 : 59.88.
- Ромат, Є. В. Продакт плейсмент [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Є. В. Ромат, О. І. Микало. – Київ : КНТЕУ, 2015. – 299 c. – Бібліогр.:с. 297-299. – ISBN 978-966-629-741-2 : 80.00.
- Середа, К. Н. Справочник по рекламе [Текст] [Текст] / К. Н. Середа. – Ростов на Дону : Феникс, 2010. – 301с. – ( : Справочник). – ISBN 9785222149560 : 40.15.
- Слісаренко, І. Ю. Паблік рилейшнз у системі комунікації та управління [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / І. Ю. Слісаренко. – Київ : МАУП, 2001. – 104с. – Бібліогр.: с. 99-101. – ISBN 966-608-096-6 : 14.00.
- Техника и технология СМИ:печать,радио,телевидение,Интернет [Текст] : Учебник / В. В. Тулупов, А. А. Колосов, М. И. Цуканова, В. И. Сапунов ; Под ред.В.В.Тулупова. – СПб. : Изд-во Михайлова В.А., 2008. – 320с. – (Библиотека профессионального журналиста). – ISBN 9785801602752 : 162,00.
- Удріс, Н. Рекламна комунікація [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Н. Удріс. – Київ : Спринт-Сервіс, 2014. – 127 с. – Бібліогр.: с. 124-127. – ISBN 978-617-7021-24-6 : 50.00.
- Шарков, Ф. И. Массовые коммуникации и медиапланирование [Текст] : Учебное пособие / Ф. И. Шарков. – М. : Альфа-Пресс, 2008. – 256с. – Библиогр.:С.245-249. – ISBN 9785942803377 : 48.54.
- Шарков, Ф. И. Рекламный рынок: методика изучения [Текст] [Текст] : курс лекций : учеб. пособ. для вузов / Ф. И. Шарков, А. А. Родионов. – Москва : Экзамен, 2005. – 256с. – (Курс лекций). – Библиогр.: с.237-254. – ISBN 5-472-00744-5 : 23.60.
|