Електронний каталог
С550.57 Социология средств массовых коммуникаций.Соціологія засобів масових комунікацій
Документи:
- Інформаційні війни [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Голік, Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1175/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 14 c. – 9,00.
- Консумерські інформаційні засоби [Текст] : Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів / Каф. товарознавства та експертизи харчових продуктів; уклад. Н.В. Притульська. – 903/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 14 c. – 4,04.
- Кризові комунікації [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Голік; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 900/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 18 c. – 20,00.
- Масова комунікація [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. Н.Ю. Гусєва; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 963/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 38 c. – 16,00.
- Масова комунікація [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт. Н.Ю.Гусєва; Каф. філос. та соц. наук. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 97с. – Бібліогр.: с. 96-97. – 26.00.
- Масова комунікація [Текст] [Текст] : тематика та методичні рекомендації до виконання курсових робіт / авт. Н.Ю. Гусєва; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 05/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 38 c. – 13,00.
- Масова комунікація [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.Ю. Гусєва; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 20/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Методологія дослідження соціальних комунікацій [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. В.М. Грубов; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 1249/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 30 c. – 27,00.
- Методологія дослідження соціальних комунікацій [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. В.М. Грубов. – Київ : КНТЕУ, 2014. – 66 с. – Бібліогр.: с. 64-66. – 28.00.
- Міжособистісні комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: Н.Ю. Гусєва. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 58 с. – Бібліогр.: с. 56-58. – 20.00.
- Організація зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : робоча програма / авт. Т.В. Дубовик, І.О. Бучацька; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 04/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 26 c. – 14,00.
- Організація зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : програма / авт. Т.В. Дубовик, І.О. Бучацька; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 520/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 10 c. – 10,00.
- Організація зв'язків із громадськістю [Текст] : програма та робоча програма ОКР "магістр" напрям підготовки 0501 "Економіка і підприємництво" спеціальність 8.050108 "Маркетинг" / уклад.: О.М.Мельникович, Т.В.Дубовик; Каф. маркетингу та комерційної діяльності. – 891/07 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2007. – 24 с. – 6.01.
- Організація зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : програма / авт. В.М. Гвоздєв, Д.С. Файвішенко; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 1097/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 15,00.
- Основи зв'язків з громадськістю [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Т.В. Дубовик, І.О. Бучацька; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 249/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 26 c. – 14,50.
- Паблік рилейшнз [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.В. Зазимко; КНТЕУ, Каф. психології. – 108/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 18 c. – 11,50.
- Політичні комунікації [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт. Н.Ю.Гусєва; Каф. філос. та соц. наук. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 86с. – Бібліогр.: с. 84-86. – 24.00.
- Політичні комунікації [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Ю.І. Кулагін, В.І. Полурез, Н.Ю. Гусєва; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 21/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 30 c. – 12,00.
- Політичні комунікації [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт. Н.Ю. Гусєва; каф. філос. та соціал. наук. – Київ : КНТЕУ, 2017. – 88 с. – Бібліогр.: с. 86-88. – 34.00.
- Прикладні соціально-комунікаційні технології [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Д.В. Кіслов; КНТЕУ, Каф. маркетингу та реклами. – 758/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 22 c. – 20,00.
- Психология массовой коммуникации [Текст] : Учебник для студентов высших учеб. заведений / Под ред. А.А.Бодалева,А.А.Деркача,Л.Г.Лаптева;Авт. кол.:Н.Н.Алалыкина,Г.П.Бакулев,Л.А.Бычкова и др. – М. : Гардарики, 2008. – 254с. – Библиогр.:С.246-249. – ISBN 978-5-8297-0336-3 : 100.74.
- Соціологія масових комунікацій [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. О.Ф. Ванюшина; КНТЕУ, Каф. психології. – 1285/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 22 c. – 12,00.
- Соціологія рекламної та політичної діяльності [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Ю.І. Кулагін, І.В. Терлецька, Н.Ю. Гусєва; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 16/11 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 26 c. – 12,00.
- Соціологія рекламної та політичної діяльності [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Н.Ю.Гусєва, І.В.Войціцька, К.С.Живан; Каф. філос. та соц. наук. – Київ : КНТЕУ, 2011. – 74с. – Бібліогр.: с. 73-74. – 22.00.
- Теорія та історія соціальних комунікацій [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. Н.Ю. Гусєва; КНТЕУ, Каф. філософських та соціальних наук. – 1296/12 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2012. – 26 c. – 13,00.
- Теорія та історія соціальних комунікацій [Текст] [Текст] : опорний конспект лекцій / авт.: Н.Ю.Гусєва; Каф. філос. та соц. наук. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 73 с. – Бібліогр.: с. 72-73. – 24.00.
- Cohen-Bacrie, B. Communiquer efficacement sur le developpement durable [Текст] : De l'entreprise citoyenne aux collectivites durables... / B. Cohen-Bacrie. – Paris : Les Editions DEMOS, 2006. – 134 p. – (Collection Communication). – (Дар Посольства Франції в Україні). – Bibliogr. comment.: p. 127-133. – ISBN 2-915647-14-3 : 136,00.
- Hindle, T. Making presentations [Text] [Текст] / T. Hindle. – London : Dorling Kindersley Book, 1998. – 72 p. : il. – (Essential managers). – ISBN 0-7513-0527-8 : 43,00.
- Naimark, G. M. Communications on communication [Text] [Текст] : observations on advertising and marketing ... etcetera / G. M. Naimark. – 3rd ed. – Cedar Knolls : Naimark and Barba, Inc., 1987. – 136 p. – 75,00.
- Бєлікова, Ю. В. Гендерні бізнес-ідентичності та реклама [Текст] [Текст] : монографія / Ю. В. Бєлікова. – Харків : ХНЕУ, 2009. – 160с. – Бібліогр.:с.145-159. – ISBN 978-966-676-313-9 : 30.00.
- Костенко, Н. Новини часів війни й виборів [Текст] / Н. Костенко, С. Макеєв // Соціологія: теорія, методи, маркетинг. – Київ, 2015. – №2. – С. 3-23.
- Наумік, К. Г. Управління комунікаційною політикою в умовах постіндустріального суспільства [Текст] [Текст] : монографія / К. Г. Наумік. – Харків : ХНЕУ, 2011. – 131 с. – Бібліогр.: с. 114-130. – ISBN 978-966-676-465-5 : 30.00.
- Різун, В. В. Маси [Текст] : Тексти лекцій / В. В. Різун. – К. : Київський університет, 2003. – 118с. – Бібліогр.:С.115-116. – ISBN 966-594-164-Х : 31.40.
- Темерівський, В. В. Теоретико-концептуальні засади політичного маркетингу в умовах демократії [Текст] [Текст] : автореферат дис. ...канд.політ.наук / Темерівський В. В. ; 23.00.01 - теорія та історія політичної науки. – Миколаїв : ЧДУ ім.П.Могили, 2011. – 20 с.
- Черных, А. Социология массовых коммуникаций [Текст] : Учеб. пособие / А. Черных. – М. : Издательский дом ГУ ВШЭ, 2008. – 451с. – Библиогр.:С.445-451. – ISBN 978-5-7598-0482-6 : 100.68.
- Шаян, Л. PRo Суспільні комунікації [Текст] [Текст] / Л. Шаян. – Київ : Динаміка, 2008. – 180с. – ISBN 978-966-1582-00-1 : 40.00.
|