Електронний каталог
інтернет-реклама
Документи:
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 451/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 16,00.
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 452/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 16,00.
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : програма та робоча програма / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 201/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 15 c. – 14,00.
- Інтернет-технології в бізнесі [Текст] [Текст] : методичні рекомендації до практичних занять / авт. С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики. – 1087/16 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2016. – 22 c. – 16,00.
- Інтернет у бізнесі [Текст] : Робоча програма / Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем; уклад. В.А. Барміна, С.М. Шклярський. – 172/09 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2009. – 18 c. – 6,35.
- Інтернет у бізнесі [Текст] [Текст] : програма / авт. С.М. Цензура, С.М. Шклярський; КНТЕУ, Каф. економічної кібернетики та інформаційних систем. – 02/13 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 6 c. – 7,00.
- Sutherland, M. Advertising and the mind of the consumer [Текст] / M. Sutherland, A. Sylvester, K. – 2nd ed. – London : Kogan Page, 2000. – 326 p. – (What works, what dotsn't and why).
- Бердышев, С. Н. Секреты эффективной интернет-рекламы [Текст] [Текст] : практич. пособие / С. Н. Бердышев. – Москва : Дашков и К, 2010. – 120с. – ISBN 9785394007101 : 44.95.
- Гаврилов, В. П. Інформаційні системи і технології в туризмі [Текст] [Текст] : навч. посіб. / В. П. Гаврилов. – Харків : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2016. – 168 с. – ISBN 978-966-676-645-1 : 60.00.
- Грехов, А. М. Електронний бізнес [Текст] : (Е-комерція): Навч. посібник для студентів вищих навч. закладів / А. М. Грехов. – К. : Кондор, 2008. – 302с. – Бібліогр.:С.297-298. – ISBN 978-966-351-078-1 : 52.00.
|