Електронний каталог
туристические услуги. туристичні послуги
Документи:
- Бухгалтерський облік доходів і витрат туристичної діяльності [Текст] // Вісник податкової служби України. – Київ : Укрполіграфмедіа, 2013. – № 21 (737). – С. 14-20.
- Лечебный вирус: [рынок туруслуг] [Текст] // Бизнес. – Київ : Блиц-Информ, 2012. – № 11. – С. 71-72.
- Огляд практики Касаційного цивільного суду у складі Верховного Суду щодо розгляду справ у спорах про захист прав споживачів туристичних послуг [Текст] // Часопис Українського судочинства /ел.версія/. – Київ, 2021. – : №1. – С. 23-55.
- Послуги туристичні. Класифікація готелів [Текст] // Ресторанный и гостиничный бизнес. – Київ, 2009. – № 2. – С. 73-81.
- Тенденції галузі від AMADEUS [Текст] // Український туризм. – Київ, 2019. – № 2. – С. 22-23.
- Туристична діяльність : Тема номера [Текст] // Вісник. Право знати все про податки і збори. – Київ : Укрполіграфмедіа, 2015. – № 25. – С. 9-22.
- Туристичні послуги: оподаткування суми банківської гарантії та обрання відповідної групи платника єдиного податку [Текст] // Вісник Міністерства доходів і зборів України. – Київ : Укрполіграфмедіа, 2014. – № 17-18 (780) : Митний режим: тимчасове ввезення. – С. 28-30.
- Туроператор не надав послуги: як туристу захистити свої права [Текст] // Все про бухгалтерський облiк. – Київ, 2015. – № 28 (2265). – С. 25-28.
- Chang, J. C. Tourists' satisfaction judgments [Текст] : An investigation of emotion, equity, and attribution / J. C. Chang // Journal of Hospitality & Tourism Research. – Thousand Oaks : CRIE Int., 2008. – № 1. – C. 108-134.
- Абрамітова, Д. Р. Науково-методичний підхід до оцінки рівня інтеграції страхового і туристичного ринків [Текст] / Д. Р. Абрамітова // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2015. – № 3. – С. 44-48.
- Аверхіна, Т. В. Аналіз ринку туристичних послуг України. Проблеми і перспективи розвитку [Текст] / Т. В. Аверхіна, А. Ю. Влаєва // Економіка, фінанси, право. – Київ : " Ессе", 2020. – № 5. – С. 6-12.
- Азизов, Анар Али оглы Маркетинговые инновации на рынке туристических услуг Азербайджана [Текст] / Анар Али оглы Азизов // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2016. – № 1-2. – С. 143-152.
- Антонюк, К. Провідні напрямки підвищення міжнародної конкурентоспроможності вітчизняної туристичної сфери [Текст] / К. Антонюк // Ринок цінних паперів України. – Київ, 2014. – № 8. – С. 19-24.
- Балашова, Р. І. Методичні особливості обгрунтування собівартості туристичних послуг [Текст] / Р. І. Балашова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2008. – № 4(40). – С. 117-127. – (Економічні науки).
- Балашова, Р. І. Розробка методу визначення собівартості туристичних послуг за повними витратами [Текст] / Р. І. Балашова // Вісник Донецького Національного університету економіки і торгівлі ім. М. Туган-Барановського. – Донецьк, 2009. – № 4 (44). – С. 136-143. – (Економічні науки).
- Бараш, Ю. С. Теоретико-методичний підхід до визначення економічної ефективності туристичних подорожей з використанням вузькоколійної залізниці [Текст] / Ю. С. Бараш // Актуальні проблеми економіки / Актуальные проблемы экономики. – Київ, 2016. – № 3. – С. 127-133.
- Баумгартен, Л. Конкурентоспособность туристических услуг: методы оценки [Текст] / Л. Баумгартен // Проблемы теории и практики управления. – Москва : Известия, 2010. – № 3. – С. 42-49.
- Баумгартен, Л. В. Возможные подходы к выбору показателей и оценке конкурентоспособности (на примере туристских услуг) [Текст] / Л. В. Баумгартен // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2011. – № 4 (84). – С. 46-63.
- Бєлоусова, Н. В. Концептуально-стратегічні положення регіонального розвитку інклюзивного туризму в Україні в пост карантинний період [Текст] / Н. В. Бєлоусова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ : Гос.наук.дослід.інститут інформатизації і моделювання економіки, 2021. – № 5. – С. 81-88.
- Близнюк, А. Інноваційна модель формування системи маркетингового менеджменту туристичних підприємств України [Текст] / А. Близнюк // Управлінські інновації. – Тернопіль : "Економічна думка ТНЕУ", 2013. – № 3. – С. 201-209.
- Близнюк, А. С. Оцінка якості туристичних послуг у сучасних економічних умовах [Текст] / А. С. Близнюк // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 2. – С. 97-99.
- Бобкова, А. Щодо відміни ліцензування турагентської діяльності [Текст] / А. Бобкова, В. Манзюк // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2011. – № 7 (187). – С. 59-62.
- Бойко, М. Диференціація туристичного потенціалу дестинацій [Текст] / М. Бойко, О. Савлук // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2013. – № 5 (91). – С. 19-30.
- Бондаренко, М. П. Роль держави в процесі реалізації туристичного потенціалу України на міжнародному ринку [Текст] / М. П. Бондаренко // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2011. – № 13. – С. 63-66.
- Брич, В. Я. Методологічні підходи до оцінки якості туристичних та готельно-ресторанних послуг [Текст] / В. Я. Брич, В. І. Охота // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2018. – № 18. – С. 22-25.
- Бухаріна, Л. М. Інституційні засади державної політики у сфері туристичних послуг [Текст] / Л. М. Бухаріна // Економіка та держава. – К., 2008. – № 5. – С. 84-87.
- Васильців, Т. Г. Стан та тенденції розвитку туристичного комплексу в контексті забезпечення економічної безпеки України [Текст] / Т. Г. Васильців, Р. Л. Лупак, О. В. Рудковський // Економіка та держава. – Київ, 2019. – № 9. – С. 17-25.
- Ведмідь, Н. І. Санаторно-курортна і оздоровча сфера в Укаїні: структура та особливості надання послуг іноземним туристам [Текст] / Н. І. Ведмідь // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2012. – № 24. – С. 44-48.
- Вертелєва, О. В. Інваріантні підходи до управління просуванням послуг туристичних підприємств м. Києва [Текст] / О. В. Вертелєва // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2010. – № 3. – С. 29-32.
- Гамкрелідзе, К. Особливості відшкодуванння завданих збитків за договором про надання туристичних послуг [Текст] / К. Гамкрелідзе // Юридичний журнал. – Київ, 2014. – № 2-3 (140-141). – С. 120-122.
- Ганкіна, М. С. Соціально-комунікативна функція туристичних підприємств на основі розвитку програм міжнародного освітнього туризму [Текст] / М. С. Ганкіна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 10. – С. 64-66.
- Гаргар, Г. А. Становлення ринку гостинності та якість туристичних послуг [Текст] / Г. А. Гаргар // Мультиверсум. Філософський альманах. – Київ, 2011. – № 8 (106). – С. 92-102.
- Глушко, В. Просування туристичних послуг [Текст] / В. Глушко // Зовнішня торгівля: економіка, фінанси, право. – Київ, 2018. – № 1. – С. 86-96. – (Економічні науки).
- Глушко, В. Теоретичні засади стратегічного аналізу просування туристичних послуг [Текст] / В. Глушко // Вісник КНТЕУ. – Київ, 2017. – № 6(116). – С. 90-99.
- Гончаров, В. Транзитний туризм з російським акцентом [Текст] / В. Гончаров // Украинский туризм. – Київ, 2012. – № 5. – С. 46-47.
- Горіна, Г. О. Концепція формування та управління розвитком ринку туристичних послуг в умовах просторової поляризації [Текст] / Г. О. Горіна // Інвестиції: практика та досвід. – Київ, 2017. – № 2. – С. 16-21.
- Грошев, И. В. Рынок туристических услуг для людей зрелого возраста: проблемы и перспективы развития [Текст] / И. В. Грошев, Е. П. Корчагин // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2012. – № 6 (92). – С. 71-80.
- Гудима, М. Загальне й особливе в юридичній відповідальності туроператора (турагента) за договором про надання туристичних послуг [Текст] / М. Гудима // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2014. – № 2 (218). – С. 6-9.
- Гудима, М. Істотні умови договору про надання туристичних послуг [Текст] / М. Гудима // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2014. – № 2 (218). – С. 10-13.
- Гудима, М. Система договорів у туристичній діяльності [Текст] / М. Гудима // Підприємництво, господарство і право. – Київ, 2012. – № 7 (199). – С. 23-26.
- Гулич, О. І. Тенденції, особливості й резерви розвитку сектору туристичних послуг регіонів України [Текст] / О. І. Гулич // Регіональна економіка. – Львів, 2020. – № 3. – С. 109-119.
- Давидова, О. Г. Особливості інноваційних процесів у сфері туристичних послуг [Текст] / О. Г. Давидова // Проблеми науки. – Київ, 2011. – № 5. – С. 16-21.
- Дергоусова, А. О. Позиціонування залізничного транспорту на ринку туристичних послуг [Текст] / А. О. Дергоусова // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2013. – № 12. – С. 4-7.
- Димчук, А. Особливості конкуренції на регіональному ринку туристичних послуг [Текст] / А. Димчук // Конкуренція. Вісник Антимонопольного комітету України. – Київ, 2011. – № 1 (40). – С. 24-29.
- Димчук, А. В. Вдосконалення національної політики в галузі регулювання ринку туристичних послуг у контексті глобальних викликів і кризових ситуацій [Текст] / А. В. Димчук // Економіка, фінанси, право. – Київ, 2012. – № 6. – С. 32-36.
- Должикова-Поліщук, Л. В. Маркетинг міжнародних туристичних послуг: мікро- і макрорівень [Текст] / Л. В. Должикова-Поліщук // Економіка та держава. – Київ, 2013. – № 2. – С. 100-101.
- Домашенко, С. В. Сучасні інформаційні технології у розвитку ринку туристичних послуг Запорізького регіону [Текст] / С. В. Домашенко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2013. – № 2 (72). – С. 44-49.
- Ефремова, М. В. Проблемы и перспективы развития нижегородского рынка туристических услуг [Текст] / М. В. Ефремова // Маркетинг в России и за рубежом. – Москва, 2010. – № 4 (78). – С. 49-55.
- Іляшенко, А. Х. Державна політика у сфері туристичних послуг [Текст] / А. Х. Іляшенко // Держава та регіони, серія: Економіка та підприємство. – Запоріжжя, 2010. – № 2. – С. 93-99.
- Кирилова, О. Маркетинг на ринку туристичних послуг [Текст] / О. Кирилова // Маркетинг в Україні. – Київ, 2009. – № 3. – С. 57-59.
1
2
|