Електронний каталог
товарний асортимент
Документи:
- Артімонова, І. В. Концепція маркетинг-міксу як основа програмно-цільового підходу до організації маркетингової діяльності підприємства [Текст] / І. В. Артімонова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2010. – № 4 (106). – С. 94-101.
- БальА, В. Формування оптимального товарного асортименту ТОВ "Профремпостач" [Текст] / В. БальА, В. В. Бугас // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2015. – №12. – С. 147-150.
- Бузукова, Е. Принятие решений об оптимизации ассортимента [Текст] / Е. Бузукова // Отдел маркетинга. – Київ, 2010. – № 10-11. – С. 70-72.
- Бурцева, Т. и др. Маркетинговые исследования в управлении товарным ассортиментом [Текст] / Т. и др. Бурцева // Маркетинг. – Москва, 2009. – № 6 (109). – С. 41-56.
- Гуштан, Т. В. Сутність управління асортиментом в діяльності торговельного підприємства [Текст] / Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 9. – С. 91-94.
- Данило, С. І. Діяльність торговельних мереж на ринку України [Текст] / С. І. Данило, Т. В. Гуштан // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2020. – № 2. – С. 58-62.
- Еремина, О. СТМ по системе: [ассортимент продуктов] [Текст] / О. Еремина // Мое дело. Магазин. – Москва, 2012. – № 4 (142). – С. 52-55.
- Еремина, О. Частный союз: [ассортиментный портфель СТМ розничной сети "АБК"] [Текст] / О. Еремина // Мое дело. Магазин. – Москва, 2013. – № 1-2 (150). – С. 48-50.
- Лунина, Е. Асортимент - в порядке: Управление товарными категориями в розничной сети [Текст] / Е. Лунина // Новый маркетинг. – К., 2008. – № 11. – С. 22-31.
- Михайлова, Е. Секретное оружие ритейла: гистерезис [Текст] / Е. Михайлова // Мое дело. Магазин. – Москва, 2012. – № 1-2 (140). – С. 38-43.
- Письменная, Е. Б. Ассортиментная политика: работа над ошибками [Текст] / Е. Б. Письменная // Маркетинг и маркетинговые исследования. – М., 2009. – № 2. – С. 152-158.
- Садриев, Д. АВС-анализ в оптимизации товарного ассортимента [Текст] / Д. Садриев, Р. Садриев // Маркетинг. – М., 2008. – № 1. – С. 119-125.
- Труш, Ю. Л. Формування асортиментної політики на підприємстві [Текст] / Ю. Л. Труш, А. О. Гриценко // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 1. – С. 67-70.
- Устенко, І. А. Аналіз номенклатури та товарного асортименту підприємства з виробництва макаронних виробів [Текст] / І. А. Устенко // Хранение и переработка зерна. – Дніпропетровськ, 2015. – №2. – С. 43-48.
- Харитонова, О. Секрет успешных продаж: баланс ассортимента [Текст] / О. Харитонова // Новости торговли. – Москва, 2011. – № 12 (154). – С. 70-74.
- Шаповал, О. Ф. Моделювання оптимального асортименту продукции предприятия [Текст] / О. Ф. Шаповал, Н. П. Скригун, Л. О. Коннова // Формування ринкових відносин в Україні. – Київ, 2016. – № 2. – С. 75-78.
|