Електронний каталог
Класифікатори
Р
рекламні комунікації
Документи:
Консумерські інформаційні засоби [Текст] : Методичні рекомендації до самостійної роботи студентів / Каф. товарознавства та експертизи харчових продуктів; уклад. Н.В. Притульська. – 903/08 [замовл.]. – Київ : КНТЕУ, 2008. – 14 c. – 4,04.
Медведева, Е. В.
Основы рекламоведения [Текст] [Текст] / Е. В. Медведева. – Москва : РИП-холдинг, 2003. – 261 с. – ISBN 5-900045-53-6 : 36.00.
Овчинникова, Н. Н.
Рекламное дело [Электронный ресурс] [Текст] : учебное пособие; электронный справочник / Н. Н. Овчинникова ; Овчинникова Н.Н.;. – 1 электрон. опт. диск (CD-ROM). – 2007. – 128,00. – Систем. требования: Windows 98/2000/XP; Pentium - II; 256 Мб ОЗУ; 24-х CD-ROM.
Інформаційно-пошукова система
'УФД/Бібліотека'