Електронний каталог
інформаційний продукт
Документи:
- Іванова, О. Роль інформаційних потоків у діяльності туристичних підприємств [Текст] / О. Іванова // Актуальні проблеми економіки. – Київ, 2013. – № 8 (146). – С. 130-133.
- Кузнєцов, В. Системно-динамічний підхід до прогнозування ефективності впровадження маркетингових заходів на підприємствах ринку інформаційних продуктів та послуг України [Текст] / В. Кузнєцов // Вісник Тернопільського національного економічного університету. – Тернопіль, 2011. – № 3. – С. 72-77.
- Новікова, Л. Інформаційні продукти і послуги універсальної наукової бібліотеки [Текст] / Л. Новікова // Бібліотечна планета. – Київ, 2012. – № 3 (57). – С. 20-23.
- Скрипник, А. В. Інформаційне забезпечення в дорадництві з використанням сучасних інноваційниї Інтернер-технологій [Текст] / А. В. Скрипник // Економіка АПК. – Київ : "Інститут аграрної економіки", 2019. – № 12. – С. 46-60.
- Смоленюк, П. Звітність підприємств як інформаційний продукт [Текст] / П. Смоленюк // Бухгалтерський облік і аудит. – Київ : Екаунтинг, 2012. – № 10. – С. 35-39.
- Тарасевич, В. М. Теоретичний вимір інформаційно-цифрової економіки: інформаційна діяльність і система похідних інформаційних феноменів (продуктів) [Текст] / В. М. Тарасевич // Економіка України. – Київ : Преса України, 2021. – № 3. – С. 3-18.
- Ясева, М. О. Від ролі інформації в економіці до вартості інформаційного продукту [Текст] / М. О. Ясева // Академічний огляд: економіка та підприємництво. – Дн., 2007. – № 2. – С. 29-34.
|