Електронний каталог
стратегія маркетингу підприємства
Документи:
- Стратегічний маркетинг [Текст] [Текст] : опор. конспект лекцій / авт.: В.В. Ортинська. – Київ : КНТЕУ, 2013. – 68 с. – Бібліогр.: с. 66-68. – 28.00.
- Барден, Ф. Взлом маркетинга: Наука о том, почему мы покупаем [Текст] [Текст] / Ф. Барден ; пер.с англ. И. Антипкиной. – Москва : Манн, Иванов и Фербер, 2014. – 304 с. – ISBN 978-5-00057-231-3 : 120.00.
- Бородкіна, Н. О. Маркетинг [Текст] [Текст] : навч.посіб. для студ. вищ. навч.закл. / Н. О. Бородкіна ; за ред.Г.В.Осовської. – Київ : Кондор, 2007. – 360с. – Бібліогр.: с.360. – ISBN 966-351-050-1;9789663510507 : 38,40.
- Корж, М. В. Таргетинг та лідогенерація в глобальному маркетингу [ Електронний ресурс] [Текст] = Targeting and Lead Generation in Global Marketing : програма/Course Summary / М. В. Корж ; каф. світ. економіки. – 15-63/П23. – Київ : ДТЕУ, 2024. – 16 с.
|