Електронний каталог
навчальні видання з маркетингу в торгівлі України для вищої школи
Документи:
- Інфраструктура товарного ринку.Непродовольчі товари [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ.навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 703с. – Бібліогр.:681-702. – ISBN 978-966-346-502-9 : 109.00.
- Інфраструктура товарного ринку: теоретичні засади [Текст] [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закладів / за ред. О.О.Шубіна. – Київ : Знання, 2009. – 379с. – Бібліогр.:с.372-379. – ISBN 978-966-346-498-5 : 61.00.
- Інфраструктура товарного ринку [Текст] [Текст] : навч. посіб. / за ред. О.О. Шубіна ; ДДУЕТ. – 2-ге вид., перероб. та доп. – Київ : НМЦВО МОіН України, 2004. – 816с. – Бібліогр.: с. 801-813. – ISBN 966-7530-37-Х : 40.25.
- Маркетин.Методичні вказівки до ситуаційних вправ [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / Упоряд.:О.І.Сидоренко,П.С.Редько. – К. : Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні, 2004. – 430с. – ISBN 966-8487-23-0 : 70.00.
- Маркетинг. Ситуаційні вправи [Електронний ресурс] [Текст]. – 1 електрон. опт. диск (CD-ROM). – 2004. – 966-8487-22-2;966-8487-25-7 : 10.00. – Систем. вимоги: Windows 95/98/2000/ME/XP; Pentium; 32 Mb RAM; SVGA; CD-ROM.
- Агєєв, Є. Я. Практикум з маркетингу (збірник тестів, задач та завдань) [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Є. Я. Агєєв. – Львів : Новий Світ-2000, 2012. – 493 с. – (Вища освіта в Україні). – Бібліогр.: с. 492-493. – ISBN 978-966-418-053-2 : 47.00.
- Власенко, Я. О. Основи сучасного маркетингу [Текст] [Текст] : навч. посіб. / Я. О. Власенко, С. В. Карпенко. – Київ : Фірма "Інкос", 2011. – 323 с. – Бібліогр.: с. 321-323. – ISBN 978-617-598-064-4 : 80.00.
- Зозулев, А. В. Поведение потребителей [Текст] [Текст] : учеб.пособие / А. В. Зозулев. – Київ : Знання, 2004. – 364 с. – ISBN 966-8148-31-2 : 33.00.
- Планування маркетингу [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. А. Овєчкіна, Д. В. Солоха, К. В. Іванова, ін. та. – 2-ге вид., переробл. та допов. – Київ : Центр учбової літератури, 2019. – 349 с. – Бібліогр.: с. 316-322. – ISBN 978-617-673-202-0 : 160.00.
- Окландер, М. А. Поведінка споживача [Текст] [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / М. А. Окландер, І. О. Жарська. – Київ : Центр учбової літератури, 2014. – 207 с. – Бібілогр.: c. 207. – ISBN 978-617-673-269-3 : 100.00.
- Сидоренко, О. В. Товарознавчі складові ринкознавства [Текст] : Навч.посібник для студентів вищих навч.закладів / О. В. Сидоренко. – К. : КНТЕУ, 2001. – 89с. – ISBN 966-29-005-7 : 6.71;8.00; 6.70.
- Сумець, О. М. Оцінка конкурентоспроможності сучасного промислового підприємства [Текст] : Навч.-практичний посібник для студентів економічних спеціальностей вищих навч.закладів / О. М. Сумець, О. Є. Сомова, Є. Ф. Пєліхов. – К. : Професіонал, 2007. – 206с. : табл. – Бібліогр.:С.202-206. – ISBN 966-370-050-5;9789663700502 : 22,00.
- Шлійко, А. В. Економіка підприємництва на ринку товарів і послуг [Текст] : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закладів / А. В. Шлійко. – К. : Центр учбової літератури, 2008. – 376с. – ISBN 978-966-364-555-1 : 36,00.
|